Bulletstorm: Full Clip Edition – Wyniki testów wydajności
A także porównanie liczby fps-ów do oryginału – czy 6 lat to dość czasu, by gra działała lepiej?
Sprawdził to serwis GameGPU, a wyniki nastrajają optymizmem. Okazuje się bowiem, że nowa edycja nie tylko nieco inaczej wygląda (o czym można się przekonać, oglądając wideo w tym newsie), ale jest też lepiej zoptymalizowana, co dobrze widać na poniższych wykresach. Na początek Full HD w wersji oryginalnej:
A następnie w remasterze:
Jak widać, jest lepiej niezależnie od karty graficznej, bo w nowej edycji 60 klatek zapewniają nawet Radeon RX 460 i GeForce GTX 750 Ti. Podobnie wygląda sytuacja w rozdzielczości 2560 x 1440:
GeForce GTX 1050 lub Radeon RX 470 wystarczające do grania na maksymalnych detalach w QHD przy 60 fps-ach to rzadki przypadek, nawet jeśli mówimy o lekko zmienionej wersji gry sprzed 6 lat. Na koniec jeszcze kwestia procesora. Ponieważ GameGPU nie uwzględnia jeszcze Ryzenów, nie powinno dziwić, że lepsze wyniki można uzyskać na chipach Intela:
Choć nawet w tym przypadku widać, że nowa edycja pozwala osiągnąć na tym samym procesorze nieco więcej klatek na sekundę.