3
10.04.2017, 14:55Lektura na 1 minutę

Bulletstorm: Full Clip Edition – Wyniki testów wydajności

A także porównanie liczby fps-ów do oryginału – czy 6 lat to dość czasu, by gra działała lepiej?


Aleksander „Allor” Olszewski

Sprawdził to serwis GameGPU, a wyniki nastrajają optymizmem. Okazuje się bowiem, że nowa edycja nie tylko nieco inaczej wygląda (o czym można się przekonać, oglądając wideo w tym newsie), ale jest też lepiej zoptymalizowana, co dobrze widać na poniższych wykresach. Na początek Full HD w wersji oryginalnej:

bl_1920_178n6.png

A następnie w remasterze:

blr_1920_178n6.png

Jak widać, jest lepiej niezależnie od karty graficznej, bo w nowej edycji 60 klatek zapewniają nawet Radeon RX 460 i GeForce GTX 750 Ti. Podobnie wygląda sytuacja w rozdzielczości 2560 x 1440:

bl_2560_178n6.png
blr_2560_178n6.png

GeForce GTX 1050 lub Radeon RX 470 wystarczające do grania na maksymalnych detalach w QHD przy 60 fps-ach to rzadki przypadek, nawet jeśli mówimy o lekko zmienionej wersji gry sprzed 6 lat. Na koniec jeszcze kwestia procesora. Ponieważ GameGPU nie uwzględnia jeszcze Ryzenów, nie powinno dziwić, że lepsze wyniki można uzyskać na chipach Intela:

bl_proz_178n6.png
blr_proz_178n6.png

Choć nawet w tym przypadku widać, że nowa edycja pozwala osiągnąć na tym samym procesorze nieco więcej klatek na sekundę.


Czytaj dalej

Redaktor
Aleksander „Allor” Olszewski
Wpisów723

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze