Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITThe Legend of Zelda: Breath of the Wild wyśmiewa nałogowe zbieractwo w grach

Cross środa, 15 marca 2017, 17:00 News

Jakiś szaleniec zebrał wszystkie rozrzucone po gigantycznym świecie 900 nasion Koroków. Gra "wynagrodziła" go za to w śmierdzący sposób.

Kto grał w najnowszą Zeldę, ten wie, że poszukiwaniem nasion Koroków nie trzeba się zbytnio przejmować. Choć są przydatne w powiększaniu rozmiarów ekwipunku, znajdowanie ich jest naturalną częścią eksploracji – to nasionko kryje się pod kamieniem, tamto pływa w wodzie, otoczone korowodem kwiatów. Kilkadziesiąt wystarczy, by bez stresu ukończyć grę – kto by pomyślał o zbieraniu wszystkich 900?

Otóż niecałe dwa tygodnie poświęcił na to zadanie xFateAwaitsx z zeldowego Reddita. Proces był długi i męczący (poszukiwanie samego ostatniego nasiona zajęło graczowi bite dwie godziny), a Nintendo wynagrodziło jego pasję kolekcjonowania zbędnych klamotów w odpowiedni sposób:

Złotym, hm, bobkiem. Znaczy się, "dowodem przyjaźni" Koroków. Innymi słowy: schowajcie ambicje niepokonanych łowców achievementów do kieszeni i skupcie się na frajdzie płynącej z właściwej rozgrywki.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 17 marca 2017, 13:32   gtsaplayer
Jedynymi grami gdzie zebrałem wszystkie znajdźki to CoD bo były łatwe do znalezienia, nie wiem co wstąpiło w gościa że 900 bezsensownych nasion zebrał :/
czwartek, 16 marca 2017, 15:38   J4ck4l
@Tennessee
Naprawdę ludziom niesamowicie łatwo przychodzi krytyka innych. Przykre, że ta prawda chyba nigdy się nie zdeaktualizuje... Każdy gra po to co lubi, a taką otwartą krytykę wobec innych odłóż z łaski swojej na moment, gdy już sam będziesz bez skazy. Kto by pomyślał, że ten problem został zauważony już 2000 lat temu i nic w tej materii się nie zmieniło. Pozdrawiam. :)
czwartek, 16 marca 2017, 12:40   Airoder
Mi to wygląda na część broni. Gościu musi znaleźć jeno złotą rękojeść czyli kijek i każdego bosa ma na strzała.
czwartek, 16 marca 2017, 12:35   lastmanstanding
jedyną grą którą ukończyłem ostatnio na 100% było Gta v, gdyż tylko tak dało się odblokować misje z wielką stopą :) Teraz z bullym tak zrobię, ale tylko dlatego, że każda rzecz potrzebna do tego osiągnięcia jest ciekawą aktywnością
czwartek, 16 marca 2017, 10:19   SolInvictus
@Tennessee Ktos gra dla gameplayu, ktos dla fabuly, dla grafy czy dla 100% i aczikow. A ktos dla kazdego z powyzszych.
czwartek, 16 marca 2017, 8:17   Tennessee
Fakt, takie zbieractwo i granie dla achievementów to debilizm. Przejść grę, poznać historię i ewentualnie porobić Q poboczne, żeby monotonnie nie było i tyle, po co marnować naście godzin więcej żeby jakiś głupi pucharek sobie odblokować, kiedy można już następną grę ogrywać...
czwartek, 16 marca 2017, 7:43   SirXan
Bardzo dobrze. Zbieranie 100% znajdźki w grach sandbox jest bez sensu i marnowanie czasu, gdyż są mało opłacalne i da się ukończyć grę z tylko 10-30% znajdźki. Tak samo było z zbieranie monet w grach Mario.
czwartek, 16 marca 2017, 4:47   Scorpix
E tam, najlepsze jest podejście twórców Nier: Automata do achievów.
Brakuje Ci któregoś, a nie chcesz go zrobić? Kup achieve za walutę wewnątrzgrową (ceny różne od 50k do 200k, tylko fota z gry źle wygląda). :)
Pewnie niedługo wpadnie na ten sam pomysł (EA?) i będzie sprzedawał achieve, ale za prawdziwą kasę.
czwartek, 16 marca 2017, 1:22   kiogu1
Co do gier i sztuki polecam to video :) https:www.youtube.com/watch?v=QCclUv6TtDs
czwartek, 16 marca 2017, 1:21   kiogu1
Właściwa rozgrywka w zeldzie to wykonywanie misji głównych, pobocznych i tych ukrytych co przerywają walki/walki z bossami/zagadki logiczne itp. Całą zeldę można przejść z 4 sercami i patykiem. To cecha wspólna z soulsami :)

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Desktopy są nudne? Testowany Xede udowadnia, że można zrobić takiego, co to będzie sprawiał bardzo pozytywne wrażenie nie tylko wydajnością, ale także wyglądem

Komentarzy:
5

Tomasz Pruski o wnioskach, jakie CI wyciągnęło z bety, projektowaniu sztucznej inteligencji i poprawianiu wydajności. I o tym, dlaczego Gruzini sprzedają benzynę w butelkach.

Komentarzy:
15

Przed rozpoczęciem zabawy zastanawiałem się, jak bardzo krzywdzące jest żartobliwe nazywanie Preya Tą Grą O Zmienianiu Się W Kubki. Po dwugodzinnej wizycie w Bethesdzie mogę powiedzieć, że tytuł ma do zaoferowania znacznie więcej, ale nie ukrywam też, że jestem nim trochę zawiedziony.

Komentarzy:
7

Sniper: Ghost Warrior 3 ma być grą, dzięki której CI Games na stałe osiądzie w pierwszej lidze, ale kilkukrotne przekładanie premiery każe zachować ostrożność. Optymiści mogą rzec, że obsuwy to dobry sygnał, bo autorzy naprawdę starają się pozbyć wszelkich niedogodności, zanim ich dzieło trafi do graczy. Jak będzie w rzeczywistości, przekonamy się już 25 kwietnia. Tymczasem pokrótce przypomnijmy sobie, czego teoretycznie możemy się spodziewać.

Komentarzy:
12

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z