Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITGhost Recon: Wildlands to największa beta w historii Ubisoftu! [INFOGRAFIKA]

Papkin środa, 1 marca 2017, 18:55 News
PC

The Division i For Honor musiały uznać wyższość boliwijskich karteli.

W połowie lutego informowaliśmy, że beta For Honor (którego recenzję przeczytacie w nadchodzącym CDA... zresztą pod wieloma względami będzie to tekst nietypowy) przyciągnęła 6 milionów graczy. Czyli tylko nieco mniej niż The Division (6,4 mln).

Wygląda jednak na to, że niedawne testy Ghost Recon: Wildlands pozostawiają inne gry z katalogu Ubi w tyle. Na stronach wydawcy pojawiła się garść statystyk, według których nową odsłonę taktycznego shootera ograło 6,8 milionów graczy (z czego aż 60% spróbowało sił w co-opie), którzy spędzili na grze łącznie 3915 lat. 

Zresztą – znacznie więcej ciekawych liczb znajdziecie na poniższej infografice.

Wyniku gratulujemy, aczkolwiek nie zapominajmy, że w ostatnich latach zdarzały się bardziej okazałe bety. Star Wars: Battlefront testowało 9,5 mln ludzi, Overwatcha – 9,7 mln. Rekordzistą jest ubiegłoroczny Battlefield 1, na którego serwerach testowych zalogowało się aż 13,2 miliona użytkowników.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 2 marca 2017, 11:12   CptCoward
Z minusów: model jazdy i zwłaszcza latania są kiepskie, a optymalizacja leży i gra źle reaguje na problemy z netem. Najbliżej temu chyba do Far Cry'a, tyle że bardziej taktycznego. Z The Division to nie ma zbyt dużo wspólnego.
czwartek, 2 marca 2017, 11:09   CptCoward
Dawno nie grałem w tak fajnego coopa. Nie wiem jak jest na niższych poziomach trudności, ale na symulacyjnym nie jest w cale tak łatwo (jedna seria i po tobie) i trzeba trochę pomyśleć nad podejściem do misji. Dzięki temu jest wiele okazji do robienia fajnych, taktycznych akcji z kumplem. Model obrażeń u przeciwników jest świetny, realistyczny, zwykle jedna, dwie kule wystarczają, przez co czuć moc pukawek, a model strzelania też jest niczego sobie (mimo,że średnio przepadam za TPP).
czwartek, 2 marca 2017, 9:57   cali
@Jano900 - draw distance akceptowany tylko na maksymalnych ustawieniach.
czwartek, 2 marca 2017, 9:43   Janush132
Od jakiegoś przyjęło się, że beta = demo.
czwartek, 2 marca 2017, 8:49   Dantes
Z tego co pokazali to Ghost Recon: Wildlands może okazać koleją wtopą Ubisoftu, sama rozgrywka nie jest jakaś nadzwyczajna i pytanie w ilu % gra będzie skończona 70 czy 80.
czwartek, 2 marca 2017, 7:04   paankracyk
Rozpoczalem rozgrywke. Kolejny zawod spotkal mnie po wejsciu do auta. Takiej fizyki jazdy nie widzialem w zadnej grze. Nawet kiepskie budzetowki radza sobie z tym elementem lepiej. No ale nic to, to nie jest gra dla rajdowcow. Strzelanie. No tutaj jest tez slabo. Gra sie latwo. To, ze jest za latwo to jedno. Przeciwnicy sa naprawde glupi. Skradanie? Ciche wykonywanie misji? Po co? Cala bete przeszedlem wbijajac sie w mlyn pociskow i strzelajac z biodra. Do tego samej rozgrywce brakuje strasznie glebi.
czwartek, 2 marca 2017, 6:59   paankracyk
Nie pociagaja mnie otwarte swiaty, ale trailery wygladaly fajnie, wiec bete pobralem. Po tym jak gra dobrala automatyczne ustawienia graficzne pierwszy zawod - gra na moim sprzecie wyglada slabo. Proba zmiany predefiniowanych ustawien - no niestety wiecej moj juz lekko leciwy komputer nie udzwignie. Wielokrotnie moj desktop renderowal mi duzo ladniej wygladajace swiaty, ale nie ma sie co obrazac - ma juz te kilka lat a gra nie musi byc optymalizowana pod stare maszyny.
czwartek, 2 marca 2017, 5:00   Scorpix
W ogole to Ubisoft zmienil pojecie "beta gry". Do premiery zostalo kilka dni, więc niewiele zmienią. Ubi traktuje teraz bete jako reklame swojej gry - takie niby demo - udajac ze jeszcze moga zmienic pare rzeczy. Po "For honor" widac ze to nieprawda, bo pomimo bety, gra miala wciaz te same bledy, a kilka trybow jest kompletnie niezbalansowanych.i matchmaking to tragedia.
czwartek, 2 marca 2017, 3:22   Cyjanek
No i fizyka to dramat. Rzuciłem granat bo przeciwnik był za kamieniem. (rajd na helikopter z zapasami) jakimś cudem helikopter stojący dużo dalej też dostał, zrobił salto, wybuchł i zaczął zagadać się pod ziemię a później lecieć w górę (grałem sam więc to nie wina internetu (który i tak jest dosyć szybki)). Na początku śmiech że takie coś się stało, zdziwienie a później frustracja bo misja przypadła a ja potrzebuje tych zapasów
środa, 1 marca 2017, 23:58   Cyjanek
Akurat draw distance nie jest zły, gra też źle nie wygląda, co prawda wymaga za dużo ale źle nie jesy. Mnie bardziej denerwuje model jazdy (szczególnie w terenie). Odbiera mi to całą przyjemność z grania. Troche denerwuje też sposób strzelania ale do tego się przyzwyczaiłem. Poza tym ta gra jest pusta i bardzo nudna

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Popularnemu Pac-Manowi stuka właśnie 40 lat. Takiej rocznicy nie możemy zignorować. Ale, że na jego temat pisałem dość obszernie ze 2 lata temu (CDA 02/2018), dziś tylko w telegraficznym skrócie przypomnę najważniejsze informacje na jego temat.

Komentarzy:
2

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
14

Tym razem słowo klucz to „tajemnica”.

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z