6
27.02.2017, 11:01Lektura na 1 minutę

Horizon Zero Dawn – Otwarte światy są trudne, crafting jest wymagający, PS4 Pro jest fajne [WIDEO]

Gdybym chciał być złośliwy, rzekłbym, iż Guerrilla była mniej skupiona na dopieszczaniu Horizona, a bardziej na masowej produkcji zwiastunów i materiałów promocyjnych.


Mateusz Witczak

Na złośliwostki miejsca być jednak nie może, zwłaszcza w świetle znakomitych ocen, jakimi nagrodzili tytuł recenzenci. Jeżeli jednak średnia na poziomie 88% nie przekonuje Was do zakupu, być może warto rzucić okiem na kolejne materiały?

W pierwszym twórcy Killzone'a opowiadają o pułapkach, jakie czyhają na developerów tworzących przygody w otwartych światach.

Kolejny pozwala nam rzucić okiem na obecny w grze crafting oraz na (brzydkie słowo) kastomizację bohaterki. 

Tryptyk zamyka kolejny pokaz możliwości PS4 Pro (której to konsoli Horizon Zero Dawn jest znakomitą wizytówką).

Gra zadebiutuje w Europie już 1 marca. Kilka dni później, w CDA 04/2017, przeczytacie obszerną recenzję pióra enkiego.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze