Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMass Effect: Andromeda – Pełen konkretów zwiastun demonstruje system walki [WIDEO]

Cross piątek, 17 lutego 2017, 18:12 News

Jeśli drażniło cię, że BioWare nie było dotąd zbyt skore do pokazywania potyczek w Andromedzie, ten trailer jest dla ciebie.

Premiera gry na PC, PS4 i XBO już 23 marca.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 19 lutego 2017, 23:41   Kocilla
Jak dla mnie bomba. Ostatnio mam ochotę na szybszą, bardziej dynamiczną walkę w grach. Tak jak nie byłem przekonany co do Andromedy, tak teraz przykuli moją uwagę. ;)
niedziela, 19 lutego 2017, 20:46   SolInvictus
@Camber9 Bardzo malo jest gier, w ktore mozna grac "po swojemu". Zwykle sa zaprojektowane pod jeden konkretny styl gry. W takim Far Cry'u 4 wylaczam sobie HUD, zostawiajac jedynie paski amunicji i zdrowia, wywalam celownik i minimape oraz nie dodaje segmentow zdrowia. I gra mi sie swietnie, ale sa misje, w ktorych przeciwnikow jest zbyt wiele i na najwzyszym poziomie trudnosci zaczyna robic sie hardkorowo trudno. Gra jest zaprojektowana pod inne podejscie. Obnizenie poziomu trudnosci nie jest rozwiazaniem.
niedziela, 19 lutego 2017, 18:59   Silvaren
@Camber9
Biorąc pod uwagę liczne szczegóły ujawnione na temat najnowszej gry, oczywiste że Inicjatywa ma drugie dno, a biorąc pod uwagę lore uniwersum z gier, książek i komiksów - rasy Cytadeli wiedziały co nieco o żniwiarzach na długo przed inwazją.
niedziela, 19 lutego 2017, 12:09   Camber9
Co do systemu walki - moim zdaniem kazdy znajdzie cos dla siebie, zwolennicy dynamicznej walki dostaną to czego oczekują, a Ci, którzy wola zabijać wrogów na spokojnie zza osłony tez beda w stanie grać w swoim stylu. Zaś co do samego powstania i celu Inicjatywy, ktora mimo swojej ogromnej skali jest tylko pobocznym projektem ras Drogi Mlecznej, wiecej sensu miałaby gdyby została stworzona jako plan B w razie przegranej walki ze Żniwiarzami niż jako zwykła wyprawa (daleko, to fakt) "tylko" dla eksploracji.
niedziela, 19 lutego 2017, 10:53   Silvaren
@WidmoN7
Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, aby chować się za osłonami przez cały czas, jak w trylogii. W Andromedzie to po prostu nowy feature i dlatego tak to reklamują. Pewną mobilność i tak wymusi AI wrogów, skoro będą wychodzić z różnych kierunków i podobnie jak w trylogii część będzie przeć na pozycje drużyny aby wykurzyć gracza zza osłon.
niedziela, 19 lutego 2017, 10:05   WidmoN7
Wolał bym gdyby jetpack ograniczał się tylko do eksplorowania a system walki był bardziej nastawiony na chowanie się za osłonami i taktyczną pauzę bo póki co wygląda strasznie chaotycznie.
sobota, 18 lutego 2017, 19:20   ramir3zkrk
@Mathius
W Mass Effect 3 dało się zdobyć podstawowy karabin z systemem chłodzenia ;)
sobota, 18 lutego 2017, 16:58   Dziad
W ME najlepiej mi się grało jako biotyk, starałem się nawet nie używać pistoletów, gra była ciekawa, oby i tutaj można było eksperymentować. Interesuje mnie zaś poziom trudności, oczekuję czegoś konkretnego, nie mówię o zwiększeniu dmg przeciwnika by padać na 1 skill, tylko o tym by trzeba było używać mózgu, myśleć etc., zawsze ten temat jest omijany, dla mnie to podstawa, nie jakiś craft armorów czy wybór z 1000 skilli etc.
P.S. Czy oni z jakiegoś powodu nie pokazują filmów z PC ? takie pytanie retoryczne
sobota, 18 lutego 2017, 16:36   SolInvictus
@Julian Podejrzanie dlugo zwlekali z pokazywaniem fragmentow walk, teraz swieca jetpackiem, ogolem wzbogacona mobilnoscia i brakiem koniecznosci kitrania sie za oslonami. To kompletnie inna koncepcja. Mozna przypuszczac, ze na razie nie chca sie przyznac, ze zrezygnowali z aktywnej pauzy. Wielce mnie to dziwi, bo byla to jedna z naistotniejszych skladowych mechaniki ME...
sobota, 18 lutego 2017, 15:55   Julian
Nie podoba mi się tak prowadzony rodzaj walki, z jetpackiem, z przyśpieszeniem w ruchu, z jakimiś błyskami po uderzeniu o ziemie, niczym w japońskich grach. Mam tylko nadzieję że zostawią wybór i ci co wolą walkę bardziej przemyślaną będą mieli kompanów pod rozkazami i taktyczną pauzę.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Mass Effect: EA nie ma planów na kontynuację serii

News
środa, 10 maja 2017

mass-effect-ea-nie-ma-planow-na-kontynuacje-serii Związane z BioWare'em źródła donoszą, że ekipa oddziału studia pracującego dotąd nad Andromedą została oddelegowana do innych projektów, a sama seria Mass Effect uległa zawieszeniu.

Komentarzy:
80

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Czyli przegląd najciekawszych soulslike'ów – tych, które już są, i tych, które dopiero przed nami.

Komentarzy:
23

Inspiracje stojące za grą Prey można streścić słowami „nie z tej Ziemi”. Są wśród nich klasyka kina sci-fi, ojciec gatunku immersyjnych symulatorów i... taneczne hity z kiczowatych dyskotek.

Komentarzy:
10

Oczywiście z zestawem broni i mocy, który pod względem różnorodności zjada Dishonored 2 na śniadanie!

Komentarzy:
3

Czyli przegląd najlepszych gier osadzonych w świecie Warhammera 40,000.

Komentarzy:
15

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z