Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMass Effect: Andromeda – Pełen konkretów zwiastun demonstruje system walki [WIDEO]

Cross piątek, 17 lutego 2017, 18:12 News

Jeśli drażniło cię, że BioWare nie było dotąd zbyt skore do pokazywania potyczek w Andromedzie, ten trailer jest dla ciebie.

Premiera gry na PC, PS4 i XBO już 23 marca.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 19 lutego 2017, 23:41   Kocilla
Jak dla mnie bomba. Ostatnio mam ochotę na szybszą, bardziej dynamiczną walkę w grach. Tak jak nie byłem przekonany co do Andromedy, tak teraz przykuli moją uwagę. ;)
niedziela, 19 lutego 2017, 20:46   SolInvictus
@Camber9 Bardzo malo jest gier, w ktore mozna grac "po swojemu". Zwykle sa zaprojektowane pod jeden konkretny styl gry. W takim Far Cry'u 4 wylaczam sobie HUD, zostawiajac jedynie paski amunicji i zdrowia, wywalam celownik i minimape oraz nie dodaje segmentow zdrowia. I gra mi sie swietnie, ale sa misje, w ktorych przeciwnikow jest zbyt wiele i na najwzyszym poziomie trudnosci zaczyna robic sie hardkorowo trudno. Gra jest zaprojektowana pod inne podejscie. Obnizenie poziomu trudnosci nie jest rozwiazaniem.
niedziela, 19 lutego 2017, 18:59   Silvaren
@Camber9
Biorąc pod uwagę liczne szczegóły ujawnione na temat najnowszej gry, oczywiste że Inicjatywa ma drugie dno, a biorąc pod uwagę lore uniwersum z gier, książek i komiksów - rasy Cytadeli wiedziały co nieco o żniwiarzach na długo przed inwazją.
niedziela, 19 lutego 2017, 12:09   Camber9
Co do systemu walki - moim zdaniem kazdy znajdzie cos dla siebie, zwolennicy dynamicznej walki dostaną to czego oczekują, a Ci, którzy wola zabijać wrogów na spokojnie zza osłony tez beda w stanie grać w swoim stylu. Zaś co do samego powstania i celu Inicjatywy, ktora mimo swojej ogromnej skali jest tylko pobocznym projektem ras Drogi Mlecznej, wiecej sensu miałaby gdyby została stworzona jako plan B w razie przegranej walki ze Żniwiarzami niż jako zwykła wyprawa (daleko, to fakt) "tylko" dla eksploracji.
niedziela, 19 lutego 2017, 10:53   Silvaren
@WidmoN7
Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, aby chować się za osłonami przez cały czas, jak w trylogii. W Andromedzie to po prostu nowy feature i dlatego tak to reklamują. Pewną mobilność i tak wymusi AI wrogów, skoro będą wychodzić z różnych kierunków i podobnie jak w trylogii część będzie przeć na pozycje drużyny aby wykurzyć gracza zza osłon.
niedziela, 19 lutego 2017, 10:05   WidmoN7
Wolał bym gdyby jetpack ograniczał się tylko do eksplorowania a system walki był bardziej nastawiony na chowanie się za osłonami i taktyczną pauzę bo póki co wygląda strasznie chaotycznie.
sobota, 18 lutego 2017, 19:20   ramir3zkrk
@Mathius
W Mass Effect 3 dało się zdobyć podstawowy karabin z systemem chłodzenia ;)
sobota, 18 lutego 2017, 16:58   Dziad
W ME najlepiej mi się grało jako biotyk, starałem się nawet nie używać pistoletów, gra była ciekawa, oby i tutaj można było eksperymentować. Interesuje mnie zaś poziom trudności, oczekuję czegoś konkretnego, nie mówię o zwiększeniu dmg przeciwnika by padać na 1 skill, tylko o tym by trzeba było używać mózgu, myśleć etc., zawsze ten temat jest omijany, dla mnie to podstawa, nie jakiś craft armorów czy wybór z 1000 skilli etc.
P.S. Czy oni z jakiegoś powodu nie pokazują filmów z PC ? takie pytanie retoryczne
sobota, 18 lutego 2017, 16:36   SolInvictus
@Julian Podejrzanie dlugo zwlekali z pokazywaniem fragmentow walk, teraz swieca jetpackiem, ogolem wzbogacona mobilnoscia i brakiem koniecznosci kitrania sie za oslonami. To kompletnie inna koncepcja. Mozna przypuszczac, ze na razie nie chca sie przyznac, ze zrezygnowali z aktywnej pauzy. Wielce mnie to dziwi, bo byla to jedna z naistotniejszych skladowych mechaniki ME...
sobota, 18 lutego 2017, 15:55   Julian
Nie podoba mi się tak prowadzony rodzaj walki, z jetpackiem, z przyśpieszeniem w ruchu, z jakimiś błyskami po uderzeniu o ziemie, niczym w japońskich grach. Mam tylko nadzieję że zostawią wybór i ci co wolą walkę bardziej przemyślaną będą mieli kompanów pod rozkazami i taktyczną pauzę.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Świetnie się stało, że w Kanadzie podjęto jedyną słuszną decyzję o pożegnaniu się w kontynuacji najpopularniejszej space opery ostatniej dekady z Cytadelą i Żniwiarzami. Pracujący bez wytchnienia przez lata pisarze zapełnili wszechświat Mass Effect tak potężną ilością materiału, że grzechem byłoby zmarnowanie go na kolejne rozdziały Nieznanych przygód kapitana Sheparda.

Komentarzy:
59

W sprzedawanych obecnie dyskach SSD znajdziemy kilka różnych układów pamięci flash – MLC, TLC, 3D MLC oraz 3D TLC. Dwa ostatnie są coraz częściej wykorzystywane przez producentów dysków półprzewodnikowych. Wyjaśniamy, jakie korzyści przemawiają za stosowaniem technologii 3D NAND i dlaczego warto kupić dysk SSD wyposażony w te kości pamięci.

Komentarzy:
3

Po ograniu zamkniętej bety mogę wprost stwierdzić, że Wildlands to takie The Division. Zamiast Nowego Jorku mamy Boliwię, a miejsce epidemii zajął kartel narkotykowy. O ile schematy rozgrywki są niemal identyczne, to na szczęście widać jedną poważną zmianę – jest taktycznie.

Komentarzy:
12

Pierwsze wrażenie: wow, chcę! Mam wprawdzie w domu mocnego gamingowego desktopa, a na co dzień noszę w plecaku laptopa z ekranem 14”, który wystarcza mi do wszystkich prac kreatywno-biurowych, ale to dwie maszyny. A nowy laptop MSI nie dość, że jest lżejszy od mojego laptopa, to jeszcze równie szybki co mój desktop.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z