20
31.01.2017, 16:41Lektura na 2 minuty

Torment: Tides of Numenera – Developerzy przepraszają za cięcia

"Powinniśmy byli powiedzieć o nich graczom wcześniej".

Niedawno pisaliśmy o tym, że twórcy Numenery wycięli z gry część zawartości obiecanej podczas kampanii kickstarterowej. Do wytłumaczenia tego stanu rzeczy zgłosił się Colin McComb, reżyser kreatywny gry:


Musieliśmy wyciąć część zawartości i podjąć kilka trudnych decyzji związanych z długim czasem prototypowania, ograniczaniem budżetu oraz problemami odnośnie do terminów. Część naszych pierwotnych pomysłów nie rozwinęła się tak, jak byśmy sobie tego życzyli. Inne kosztowałyby nas zawartość, która była dla gry ważniejsza. Tworzenie gry nigdy nie jest prostą drogą od A do B. Bardzo, ale to bardzo rzadko projekt nie zmienia się ani odrobinę od etapu wizji do rzeczywistego dzieła. Powinniśmy byli zakomunikować cięcia wcześniej, od razu, kiedy się na nie zdecydowaliśmy. Niestety, ponieważ byliśmy zajęci kończeniem i szlifowaniem gry, zaniedbaliśmy komunikację ze społecznością, nie wyjaśniliśmyu konieczności zmian. Szczerze i z żalem przepraszamy kickstarterowiczów za ten brak porozumienia z nimi. Jesteśmy ogromnie wdzięczni każdemu uczestnikowi zbiórki – to dzięki wam jesteśmy tam, gdzie jesteśmy. Rozważamy teraz, w jaki sposób przywrócić do gry pomysły, które nie pojawią się w premierowej wersji gry, i obiecujemy, że wszystkie potencjalne DLC i dodatki będą darmowe dla każdego, kto dołożył się do naszego Kickstartera.


Premiera gry na PC, PS4 i XBO już 28 lutego.


Czytaj dalej

Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze