Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITStar Citizen: Nowy update, nowy silnik, nowy moduł FPS [WIDEO]

CormaC sobota, 24 grudnia 2016, 12:08 News
pc

Studio Cloud Imperium Games ogłosiło, że Star Citizen – największy sukces crowdfundingowy w historii – przesiadł się na nowy silnik autorstwa Amazonu. Ci, którzy wsparli produkcję, dostali też nową aktualizację wprowadzającą moduł FPS-owy.

Jak twierdzą twórcy, przesiadka na Lumberyard (tak nazywa się znajdująca się jeszcze na etapie bety technologia Amazonu) była "bardzo gładka i łatwa". Wcześniej Chris Roberts i spółka bazowali na CryEnginie, a Lumberyard to właśnie rozwinięcie tego silnika – do kasy Cryteka (przeżywającego obecnie trudne chwile) trafiła swego czasu opłata licencyjna w wysokości 50 milionów dolarów, a Amazon zmodyfikował zakupione od Niemców rozwiązania. Twórców Star Citizena (i jego kampanii singlowej zatytułowanej Squadron 42, która również działać będzie na Lumberyardzie, a ma się ukazać w 2017 roku) przekonały do przeszczepu serca produkcji "przełomowe rozwiązania dla gier online", w tym głęboka integracja z infrastrukturą sieciową Amazon Web Services oraz możliwość łatwego streamowania rozgrywki na Twitchu. Amazon wykorzystywał do tej pory swoje narzędzie wewnętrznie, a jakiś czas temu pokazał trzy pierwsze gry pecetowe własnej produkcji.

Najświeższa aktualizacja Star Citizena dostępna dla tych, którzy wsparli finansowo projekt, Alpha 2.6, działa już na nowym silniku. Najważniejszym jej elementem jest pierwsza wersja Star Marine, czyli modułu FPS-owego. Wraz z update'em do sieci trafił zwiastun reklamujący potyczki w dwóch trybach (Elimination, czyli "każdy sam", oraz Last Stand, w którym drużyny walczą o strefy) na dwóch dostępnych obecnie mapach.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 24 grudnia 2016, 18:55   robin81
Shaker, Właśnie obejrzałem kilka filmików z Lumberyard i wszędzie obraz jest niewyraźny i nie ostry jak tu
sobota, 24 grudnia 2016, 18:01   nickmikolaj
@robin81, good b8 m8.
@dxh11, wygoogluj Star Citizen Polska to dowiesz się więcej. Do końca jutrzejszego dnia można też pograć za darmo.
sobota, 24 grudnia 2016, 18:00   Shaker
To jest lepszy CryEngine. Nie płaczcie ludzie, bo jeszcze nie widzieliście. Lumberyard wygląda bardzo dobrze, a pewnie zmienili by korzystać z cloud Amazona i tyle.
sobota, 24 grudnia 2016, 16:39   robin81
W porównaniu do cryengine wygląda jak jakaś zubożona wersja konsolowa, czyżbym wróżył
sobota, 24 grudnia 2016, 16:22   dxh11
No właśnie jak to jest z ta grą ile ona właściwie kosztuje ?
Można za nią jakoś sensownie zapłacić - nie posiadając zagranicznego konta ?
Jestem w ogóle ciekaw czy na ten moment w ogóle opłaca sie to kupować, ile ludzi w to gra i co na ten moment można tam robić...
sobota, 24 grudnia 2016, 15:38   tirtel
Czyli to taki Duke Nukem Forever w edycji Early Access ? Zmieniamy co chwilę silnik a potem kończymy grę w nieskończoność, następnie ktoś inny wreszcie ją dokończy i wyjdzie średniak ? Eh.
sobota, 24 grudnia 2016, 14:48   GGrzebyk
@Andriu - to jest płatna gra. Można już kupić i grać. To są właściwie dwie osobne gry. Single player jako Squadron 42 (można składać preorder premiera pewnie jakoś w 2017) a Star Citizen to MMO również płatne (kupuje się pakiet gry razem z wybranym statkiem i można już grać cały czas w alphę a po premierze w pełną wersję)
sobota, 24 grudnia 2016, 14:34   Andriu
Coś czuje że to może być płatna gra oby nie bo z single playerowej kompani mogą być nici czyl może jej nie być ogólnie to jest tak pokazywane jakby chcieli zrobić z tego jakieś MMO
sobota, 24 grudnia 2016, 14:23   GGrzebyk
mi najbardziej nie podoba się, że fabularnie w tej grze AI jest zbanowane/nielegalne. Czyli nie uświadczymy droidów, dronów czy innych robotów. No chyba, że później jako jakieś pirackie
sobota, 24 grudnia 2016, 14:19   Zounjac
Chris Roberts chce tą grą powiedzieć: No Man Sky? Nie słucham popu

O autorze

Daniel
Daniel "CormaC" Bartosik
sekretarz redakcji CD-Action, redaktor prowadzący cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z