Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMass Effect: Andromeda – Znamy szczegóły multi

Papkin wtorek, 29 listopada 2016, 9:05 News

Ponoć moduł dla wielu graczy będzie silnie powiązany z kampanią.

Game Informer kontynuuje informacyjny karnawał wokół Andromedy. Po wysypie informacji na temat rozgrywki dla jednego gracza przyszła pora na to, by opowiedzieć o multi (do którego, przypomnijmy, można się już zapisywać). Wnioski?

  • Tryb dla wielu graczy ma być w jakiś sposób powiązany z kampanią. Główny projektant Ian Frazier twierdzi, że wpłynie on na wydarzenia singla, aczkolwiek nie będziemy przymuszani do gry online. Producent Fabrice Condominas dopowiada, że w kampanii zlecimy część zadań pobocznych podległym nam zespołom, a w multi wcielimy się w członków tychże zespołów.
  • Zrobi się ofensywniej. BioWare ma ambicję odkleić nas od osłon, za którymi chowaliśmy się przez cały czas w "trójce". Część przeciwników ma nas wyciągać na otwarte pole, inni będą zmuszać do ukrywania się w rogu planszy. "Pierwszą rzeczą, jaką wszyscy zauważą, będzie dynamizm rozgrywki" – zarzeka się Condominas.
  • Możliwość skorzystania z jetpacka pójdzie w parze z większą wertykalnością map. Plansze mają składać się z kilku poziomów połączonych drabinami i rampami.
  • Cooldowny mocy mają być tym razem indywidualne. Będziemy mogli zarówno wypstrykać się z każdej zdolności w ciągu minuty, jak i oszczędnie nimi gospodarować.
  • Powrócą paczuszki z wyposażeniem, które znów dostarczą nam losowych broni i przedmiotów. Pojawi się możliwość zapłacenia za nie zarówno grową walutą, jak i z pomocą dolarów, złotówek i pesos. Tyle tylko, że zakupy poczynione za "prawdziwe" pieniądze nie dadzą nam dostępu do niczego, czego nie moglibyśmy nabyć za kredyty.

Gra powinna ukazać się w marcu przyszłego roku (chyba...). Więcej szczegółów na jej temat przeczytacie w CDA 13/2016, w którym opublikowalismy obszerną, czterostronicową zapowiedź.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 30 listopada 2016, 8:56   Smuggler
Ani sekundy nie gralem w multi i zaliczylem wszystkie CZTERY zakonczenia.
Z czego najlepsze pod wzgledem epickosci IMO bylo pierwsze, gdy zaczalem bitwe o Ziemie na minimalnych akceptowalnych assetach. :)
wtorek, 29 listopada 2016, 20:58   Gierzyn
@Dracorian No ciekawe, kupiłem kolekcjonerkę, użyłem nawet serwerów proxy, żeby móc odpalić grę przed oficjalną polską premierą - więc grałem od samego początku - i poradziłem sobie bez multi...
wtorek, 29 listopada 2016, 19:51   Dracorian
@Gierzyn Bez EC i bez multi nie miałeś możliwości osiągnąć najlepszego zakończenia. Dopiero EC obniżyło próg wymaganych zasobów wojennych. Teraz ze wskaźnikiem gotowości 50 % i tak da się osiągnąć najlepsze zakończenie. Kto grał od premiery (np ja), musiał grać w multi, by odblokować je.
wtorek, 29 listopada 2016, 18:27   Gierzyn
@Hens Zapisy z ME2 dawały bonus, zachowanie danych z nieetycznych badań ucznia Mordina pozwalało przeżyć Evie, co wiązało się z dużym bonusem od krogan, itd. itp.
wtorek, 29 listopada 2016, 15:35   Hens
@Gierzyn Hmm, przy pierwszym przejściu ME3 mimo wycalakowania nie miałem trzeciego zakończenia. Faktem jest że grałem na czysto, bez zapisu z ME2, prawdopodobnie to robiło różnicę.
wtorek, 29 listopada 2016, 15:29   Gierzyn
@Soltysek Myślałem, że chodzi o coś innego. Wskaźnik gotowości bojowej potrzebny by odblokować to "najfajniesze" zakończenie osiągnąłem bez spędzenia w multi nawet sekundy. To było ułatwienie, a nie wymóg. Potrzeba było oczywiście importować sejwy z poprzednich części. W sejwach trzeba było mieć podjęte odpowiednie wybory, ale nadal dało się to osiągnąć bez multi. Więc nie rozumiem tego płaczu o "niezbędne" multi w ME3.
wtorek, 29 listopada 2016, 15:29   Hens
@Gierzyn, Soltysek Dodam jeszcze ze poczatkowo, przed patchem z rozszerzonymi zakończeniami, taki wskaźnik gotowości bojowej skutkował zbyt małą ilością punktów dla odblokowania trzeciej wersji zakończenia gry, de facto wymuszając granie w multi dla poznania całej zawartości singla.
wtorek, 29 listopada 2016, 14:25   Soltysek
@Gierzyn Wskaźnik gotowości bojowej, bez gry w multi wynosił 50%. Dodatkowo "wypromowanie" postaci w multi tzn reset z 20lvl na 1 dawało 20 pkt gotowości bojowej w singlu
wtorek, 29 listopada 2016, 14:02   Gierzyn
W jaki sposób multi miało wpływ na singla w ME3?
wtorek, 29 listopada 2016, 10:08   Veon
W siedzibie Bioware:
-No dobra, ludzie nienawidzili faktu, że multi miało wpływ na singla, więc musimy coś z tym zrobić.
-Może tak tym razem niczym je nie łączyć?
-Zgadam się z Stevem. Powinniśmy znowu je czymś połączyć.
-To zupełne przeciwieństwo tego co powiedziałem.
-Ech Steve, ty i te twoje genialne pomysły.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
0

Każda z tych gier na różne sposoby przypomina mi lata 90.

Komentarzy:
3

50 lat temu człowiek stanął na Księżycu. Wydarzenie bez wątpienia historyczne, o którym wie każdy. Choć gdyby zapytać przeciętnego Kowalskiego jakie to ma dzisiaj znaczenie w jego życiu, to odpowiedź brzmiałaby zapewne „…hm, żadne” (*). A ilu z was wie o tym, że rok wcześniej zdarzyło się coś o czym mało kto wie, a wydarzenie to pchnęło naszą cywilizację na zupełnie nowe tory?

Komentarzy:
14

Myśl na dziś: Od małego rodzice nas uczą, by nie ufać nieznajomym. Nie ufać znajomym uczymy się sami, często za późno.

Komentarzy:
0

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z