11
29.11.2016, 09:05Lektura na 2 minuty

Mass Effect: Andromeda – Znamy szczegóły multi

Ponoć moduł dla wielu graczy będzie silnie powiązany z kampanią.


Mateusz Witczak

Game Informer kontynuuje informacyjny karnawał wokół Andromedy. Po wysypie informacji na temat rozgrywki dla jednego gracza przyszła pora na to, by opowiedzieć o multi (do którego, przypomnijmy, można się już zapisywać). Wnioski?

  • Tryb dla wielu graczy ma być w jakiś sposób powiązany z kampanią. Główny projektant Ian Frazier twierdzi, że wpłynie on na wydarzenia singla, aczkolwiek nie będziemy przymuszani do gry online. Producent Fabrice Condominas dopowiada, że w kampanii zlecimy część zadań pobocznych podległym nam zespołom, a w multi wcielimy się w członków tychże zespołów.
  • Zrobi się ofensywniej. BioWare ma ambicję odkleić nas od osłon, za którymi chowaliśmy się przez cały czas w "trójce". Część przeciwników ma nas wyciągać na otwarte pole, inni będą zmuszać do ukrywania się w rogu planszy. "Pierwszą rzeczą, jaką wszyscy zauważą, będzie dynamizm rozgrywki" – zarzeka się Condominas.
  • Możliwość skorzystania z jetpacka pójdzie w parze z większą wertykalnością map. Plansze mają składać się z kilku poziomów połączonych drabinami i rampami.
  • Cooldowny mocy mają być tym razem indywidualne. Będziemy mogli zarówno wypstrykać się z każdej zdolności w ciągu minuty, jak i oszczędnie nimi gospodarować.
  • Powrócą paczuszki z wyposażeniem, które znów dostarczą nam losowych broni i przedmiotów. Pojawi się możliwość zapłacenia za nie zarówno grową walutą, jak i z pomocą dolarów, złotówek i pesos. Tyle tylko, że zakupy poczynione za "prawdziwe" pieniądze nie dadzą nam dostępu do niczego, czego nie moglibyśmy nabyć za kredyty.
  • Gra powinna ukazać się w marcu przyszłego roku (chyba...). Więcej szczegółów na jej temat przeczytacie w CDA 13/2016, w którym opublikowalismy obszerną, czterostronicową zapowiedź.


    Czytaj dalej

    Redaktor
    Mateusz Witczak

    Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

    Profil
    Wpisów3462

    Obserwujących20

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze