9
22.11.2016, 16:55Lektura na 1 minutę

Dishonored 2: Kolejna łatka poprawia wydajność

Tym razem tak serio-serio ją poprawia.


Mateusz Witczak

Raptem w sobotę informowaliśmy o łatce oznaczonej numerkiem 1.1, która miała przeciwdziałać przynajmniej części bolączek pecetowej wersji gry. Ale Bethesda nie próżnuje. Kilka dni po ostatniej aktualizacji, bynajmniej nie rozwiązującej problemu (o czym zaświadczam, bo sam borykam się ze spadkami wydajności na redakcyjnym sprzęcie), pojawił się patch 1.2.

Ponieważ ma on charakter testowy, by go ściągnąć, należy otworzyć swoją steamową bibliotekę, kliknąć prawym przyciskiem myszy na Dishonored 2, wejść we właściwości/beta i wybrać opcję "betapatch - Public".

Tym razem zakres zmian jest naprawdę spory. Do najważniejszych należą: 

  • lepsza wydajność
  • ograniczenie liczby klatek na sekundę do 120
  • nowy system wykrywania domyślnych ustawień graficznych
  • liczne poprawki związane z obsługą myszy i klawiatury
  • dodanie ogranicznika liczby klatek
  • wsparcie HBAO+ (dla kart AMD)

  • A, ponoć kombinacja Alt + Tab nie robi nam już problemów. Swoją drogą – liczba poprawek jest naprawdę, naprawdę imponująca, o czym zalecam przekonać się samemu, odwiedzając tę stronę.

    Co jednak najważniejsze – pierwsze komentarze są bardzo pozytywne. Niniejszym kończę edytować tego newsa i sam lecę rzecz sprawdzić. Do zobaczenia!


    Czytaj dalej

    Redaktor
    Mateusz Witczak

    Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

    Profil
    Wpisów3462

    Obserwujących20

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze