12
26.10.2016, 15:22Lektura na 1 minutę

Civilization VI: Testy wydajności i problemy kart AMD

Gra póki co używa tylko DirectX 11, ale czy to powód, by Radeony wypadły o tyle gorzej?


Aleksander „Allor” Olszewski

Pierwotnie gra miała używać także DirectX 12 i pokazać, na co stać GPU od AMD. Póki co nic z tego, nie ma nawet daty patcha, który by to "niedopatrzenie" naprawił. Ba, z testów przeprowadzonych przez serwis TechPowerUp (na szybkim czterordzeniowym Core-i7 i po włączeniu maksymalnych detali) wyszło wręcz coś takiego:

1080_c04ci.png

A w wyższej rozdzielczości wcale nie jest lepiej:

1440_c04ci.png

Na pocieszenie zostaje fakt, że to strategia (do tego bardzo dobra), więc liczba fps-ów nie jest zbyt istotna.


Redaktor
Aleksander „Allor” Olszewski
Wpisów723

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze