Realistyczne tereny w HAWX
Tom Clancy?s HAWX jest pierwszym symulatorem sygnowanym nazwiskiem znanego pisarza. W takiej produkcji ważne jest jak najlepsze odwzorowanie terenu, nad którym latamy.
Dlatego też Ubisoft podpisał porozumienie z firmą GeoEye, która dostarczy autorom gry zdjęć wysokiej rozdzielczości z satelity IKONOS. Jej głównym zadaniem jest fotografowanie Ziemi i wykrywanie grup przestępczych lub innych zagrożeń.
Twórcy planują użyć zdjęć satelitarnych, by na ich podstawie stworzyć niezwykle realistyczne tereny, co przełoży się na szesnaście lokacji, w których których znajdą się m.in. Rio de Janeiro, Cape Canaveral czy Środkowy Wschód. Dodatkowo Ubi współpracuje z U.S Geological Survey i z Center for Earth Resources Observations and Science, które mają pomóc wykorzystać wspomniane zdjęcia w projektowaniu terenu.
Jak to przełoży się na grę? Cóż, jeszcze trochę poczekamy.