6
27.08.2008, 17:59Lektura na 1 minutę

Realistyczne tereny w HAWX

Tom Clancy?s HAWX jest pierwszym symulatorem sygnowanym nazwiskiem znanego pisarza. W takiej produkcji ważne jest jak najlepsze odwzorowanie terenu, nad którym latamy.

Dlatego też Ubisoft podpisał porozumienie z firmą GeoEye, która dostarczy autorom gry zdjęć wysokiej rozdzielczości z satelity IKONOS. Jej głównym zadaniem jest fotografowanie Ziemi i wykrywanie grup przestępczych lub innych zagrożeń.

Twórcy planują użyć zdjęć satelitarnych, by na ich podstawie stworzyć niezwykle realistyczne tereny, co przełoży się na szesnaście lokacji, w których których znajdą się m.in. Rio de Janeiro, Cape Canaveral czy Środkowy Wschód. Dodatkowo Ubi współpracuje z U.S Geological Survey i z Center for Earth Resources Observations and Science, które mają pomóc wykorzystać wspomniane zdjęcia w projektowaniu terenu.

Jak to przełoży się na grę? Cóż, jeszcze trochę poczekamy.


Czytaj dalej

Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze