13
15.08.2016, 18:44Lektura na 1 minutę

Overwatch: Blizzard potwierdził zwiększenie tick rate´a [WIDEO]

Gra ma teraz mniej lagów, niż przodujące dotąd w temacie multiplayerowych strzelanek CS:GO i Battlefield 4.


Cross

Fani Overwatcha domagali się większej częstotliwości odświeżania serwerów od wielu tygodni – gdy więc parę temu zaczęły pojawiać się raporty, że Blizzard niepostrzeżenie zwiększył tick rate z 20 do pożądanego standardu 60, przyjęto je z ostrożnym entuzjazmem. Teraz można już jednak świętować oficjalnie – Overwatch na PC w każdym trybie może pochwalić się tick rate'em o częstotliwości 63hz. Jak twierdzi kanał Battle(non)sense, dzięki aktualizacji gra działa płynniej nawet od Battlefielda 4 i Counter-Strike: Global Offensive.

A co z graczami o wolniejszych połączeniach, ze względu na których Blizzard nie chciał wprowadzić wyższego tick rate'a? Gra będzie automatycznie go zmniejszała tak, by ich internet "nadążał" za grą - a developerzy nie wykluczają, że w przyszłości jego częstotliwość odświeżania można obniżyć ręcznie.


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze