GC ´08: Blizzard tłumaczy brak WoW-a na konsolach
Konsolowa wersja najpopularniejszego MMO na świecie - World of Warcraft - zapewne ucieszyłaby wielu posiadaczy maszynek Microsoftu i Sony.
Blizzard jest jednak nieugięty i twierdzi, że nie stworzy konwersji na konsole, chociaż byłoby to realne. Powód, dla którego WoW nie znajdzie się na Xboksie 360 i PlayStation 3 podaje dyrektor produkcji, Jay Allen Brack w wywiadzie dla Play, udzielonym podczas Games Convention. Według niego Blizzardowi brakuje motywacji, by stworzyć konsolową edycję World of Warcraft. Poza tym, jako że gra tworzona była z myślą o pecetach, bardzo trudno byłoby dostosować ją do konsolowych realiów. Mimo to Tom Chilton, starszy projektant, twierdzi, że MMO na maszynkach Microsoftu i Sony mogłoby się sprawdzić.
Tak więc, posiadacze konsol nowej generacji muszą obejść się smakiem. Albo grać na PC.