16
2.08.2016, 04:30Lektura na 1 minutę

Marvel: Ultimate Alliance - Spokojnie, to się wyklepie

Jakość odświeżenia pozostawia wiele do życzenia. Marvel zapewnia jednak, że superbohaterowie jeszcze się odkują...


Mateusz Witczak

Obie części marvelowskiego hack'n'slasha trafiły kilka dni temu na pecety i konsole obecnej generacji (szerzej piszemy o sprawie w tym miejscu). Szkopuł w tym, że duet Marvel Games & Activision pokpił sprawę konwersji, serwując nam porty wyzute z postaci znanych z DLC, a na dodatek borykające się z masą problemów technicznych (kłopoty z udźwiękowieniem i obsługą iksboksowych kontrolerów, jakich doświadczyli posiadacze wersji pecetowej. Dodajmy też, że nie dane nam było zmienić obłożenia klawiszy, a gracze korzystający z myszy i klawiatury musieli się też liczyć z odczuwalnym opóźnieniem). 

Jak jednak zapewnia na Twitterze Bill Rosemann, dyrektor kreatywny Marvel Games - obie firmy są świadome trudności i proszą o odrobinę cierpliwości na implementację dodatków oraz uporanie się z ww. bugami. Jeśli zatem wahacie się z zakupem (może i słusznie, bo oba tytuły dostępne są po 40 dolarów od sztuki[*]) - być może dobrze byłoby jeszcze przez chwilę potrzymać superbohaterską pelerynę w szafie.

 

[*] Możliwy jest też zakup paczuszki z obiema grami za dolarów 60. Pewnym magnesem dla pecetowców może być fakt, iż druga odsłona dotychczas się na tej platformie nie ukazała.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze