8
14.07.2016, 11:29Lektura na 1 minutę

Event[0]: Zapowiedziano połączenie Firewatcha z 2001: Odyseją kosmiczną [WIDEO]

Jeśli chcesz wrócić żywy z lotu kosmicznego, będziesz musiał dogadać się z tajemniczym AI – za pomocą własnej klawiatury, a nie predefiniowanych linijek dialogowych.


Cross

Lot w kosmos w alternatywnej wersji lat 80, wypadek, gracz jako astronauta eksplorujący otoczenie i rozwiązujący zagadki w poszukiwaniu metod ocalenia swojej skóry, wreszcie Kaizen – tutejsza wersja komputera HAL 9000, z którą porozumiewamy się za pomocą prostego czatu na oldskulowych komputerach rozmieszczonych po całym statku. Oczywiście porównania do arcydzieła Kubricka z pewnością okażą się stosowane na wyrost, ale obietnica wplecenia w fabułę sztucznej inteligencji potrafiącej wygenerować proceduralnie dwa miliony linijek dialogowych w ramach odpowiedzi graczowi imponuje. Zwłaszcza, że od naszej relacji z Kaizenem ma zależeć przebieg opowieści.

Gra, która zaczęła swój żywot jako drobny projekt studencki, dzięki wsparciu różnych funduszy (Indie Fund, francuskie CNC) przerodziła się w pełnoprawną komercyjną produkcję, która już zbiera liczne nagrody, nominacje i pochwały za "przywrócenie magii tekstówek w nowej formie". Premiera planowana jest na wrzesień (PC/Mac, Steam i Humble Store).


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze