Fallout 4: Co dalej z przepustką sezonową?
Nic.
Kiedy Bethesda ogłaszała istnienie season passa, ten miał kosztować 30 $ (klik). Gdy tylko kurz po premierze opadł, cenę podniesiono do pięćdziesięciu dolarów, argumentując to rozbuchaniem dodatków. Wiadomym było jednak, że wydawca zmienia dotychczasową politykę, opierającą się na dostarczaniu dużych lokacji i dużych scenariuszy. Oczywiście niedawny Far Harbor był całkiem bliski temu, co przygotowywano na okoliczność "trójki" czy New Vegas. Ale już Automatron skupiał się głównie na customizacji robotów, Contraptions Workshop - na rozbudowie osad, a Wasteland Workshop - na polowaniach na zwierzynę.
A choć wciąż czekają na nas premiery Vault-Tec Workshop (kolejne klocuszki dla budowniczych) i Nuka World (krótka przygoda w postapokaliptycznym parku rozgrywki), Pete Hines z Bethesdy nie pozostawia wątpliwości. To już jest koniec.
Znaczy to tyle, że zespół spokojnie będzie mógł się zabrać za produkcję kolejnego TES-a, którego jednak chyba nie zobaczymy przed rokiem pańskim 2019...
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.