1.06.2016, 13:38Lektura na 1 minutę

Dead Island: Definitive Edition ma zwiastun na premierę [WIDEO]

Tymczasem ekipa Digital Foundry postanowiła porównać oryginalne gry z ich odświeżonymi wersjami.


Mateusz Witczak

Na Martwą Wyspę można wracać od dziś. Jeśli macie ochotę wysłuchać, jak też przygodę wspomina Purna i w jakich okolicznościach rozpoczęła się inwazja żywych trupów, służę uprzejmie:

 

Niejako przy okazji nad "Definitywną Edycją" pochyliło się Digital Foundry. Wnioski nie powinny dziwić - dzięki zastosowaniu szóstej wersji Chrome Engine'u (która - nawiasem mówiąc - napędza również Dying Lighta), techlandowe piaskownice prezentują się lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Najwięcej zyskało oświetlenie, renderowanie powierzchni oraz modele postaci, które zdecydowanie obrosły w detale. Cieszy także poprawione wygładzanie krawędzi i głębia ostrości oraz lepszy wygląd wody. I szkoda jedynie, że nie udało się sięgnąć po 60 klatek na sekundę (z drugiej strony: tytuł hula w rozdzielczości 1080p).

 

 

Przypomnijmy jeszcze, że w pudełku z grą znajdziemy nie tylko podstawkę i Riptide'a, ale również scrollowaną naparzankę Dead Island Retro Revenge.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze