Game Dev Fest: Mądre głowy mówią o tworzeniu gier
Trwa kolejna edycja imprezy dla osób zainteresowanych gamedevem. Podczas cyklu czterech spotkań o blaskach i cieniach powstawania gier opowiadają persony takie jak Adam Skorupa, Tomasz Gop czy Adrian Chmielarz. Posłuchacie ich w każdą majową środę, o ile uda się wam dotrzeć na warszawską polibudę.
Póki co odbyło się jedno spotkanie, kolejne wypada już jutro. O godz. 19 w sali 161 na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej rozpocznie się panel zatytułowany "Muzyka Vs Efekty Dźwiękowe Vs Dialogi" - prelegentem będzie wspomniany autor ścieżki dźwiękowej Wiedźmina czy Gorky 17, Adam Skorupa. Oprócz niego mikrofon chwyci m.in. Artur Maksara z Flying Wild Hog, by opowiedzieć "o niewygodnych faktach dotyczących tworzenia gier oraz działania firm".
Tydzień później Adam Bryła podzieli się wspomnieniami z "poszukiwania stylu graficznego w Zaginięciu Ethana Cartera", a Andrzej Koloska powie to i owo o swoim doświadczeniach w roli producenta gier. Na ostatnim mityngu, 28 maja, nt. lawirowania między mainstreamem a niszą dyskutować będą m.in. Tomasz Gop, Adrian Chmielarz i Michał Marcinkowski. Temu ostatniemu sam chętnie uścisnę prawicę w podzięce za długie godziny spędzone w Soldacie na ganianiu z M79 i rzucaniu nożami.
Wstęp na każde spotkanie jest wolny. Więcej informacji o Game Dev Feście znajdziecie na tej stronie.