Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITTorment: Tides of Numenera ukończone

Papkin poniedziałek, 2 maja 2016, 9:18 News
pc
Torment: Tides of Numenera
Torment: Tides of Numenera

Gra jest gotowa, a twórcom pozostaje ją wyszlifować i zażegnać wykryte podczas bety bolączki.

Najnowsza aktualizacja zdradza, że "duchowy następca" najlepszego rolpleja w historii jest grywalny od początku do końca, a inXile może się zająć jego licznymi babolami.

Studio podziękowało za wsparcie, jakiego gracze udzielili podczas betatestów podkreślając, że dzięki naszym uwagom remontu doczekały się zarówno interfejs, jak i... prolog. Obecnie trwają natomiast intensywne prace nad usuwaniem bugów i balansem a także wylaszczanie oprawy. Część efektów zobaczymy podczas kolejnej, dużej aktualizacji. 

Pozostaje cierpliwie czekać na premierę. Zdaniem wyżej podpisanego - warto, bo inXile podeszło do spuścizny Planescape'a świadomie i z wielkim wyczuciem. Jak zresztą  podsumowaliśmy na łamach CDA 04/2016...

Jeśli tylko towarzysze będą się częściej odzywać i staną się tak interesującą plejadą indywiduów jak cała reszta świata, jeśli tylko gra nie wystartuje w takim stanie technicznym, w jakim znajduje się beta, i jeśli finałowy twist nie polega na tym, że wszystko okaże się snem – będę wnioskował o dychę.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 4 maja 2016, 14:40   Darku22
Mass Effect był świetny, wymuszone wybory o czym ty gadasz? Każdy z towarzyszy miał swój własny charakter i światopogląd, decyzje mieszały w całej grze i było ich mnóstwo na dodatek świetna muzyka i fabuła, według której od początku mogliśmy być indoktrynowani, jedynym minusem tej trylogii była zakończenie części 3
wtorek, 3 maja 2016, 22:31   JerichoHorn
@Rosomakx Mass Effect? Serio? SERIO? Fabuła typu recykling + wymuszone dramatyczne wybory + połowa gry to szukanie surowców łazikiem. "Panie, daj pan spokój!" Dwójka miała pewien klimat i to działa na jej plus, ale poza tym?
wtorek, 3 maja 2016, 22:12   VampirX4
Czego wymagać od ludzi, którzy doskoczyli do wagonu Wiedźmina dopiero przy W3, bo "duży i epicki", a na jedynkę kręcą nosem, bo stara i walka do kitu? Wiedźmin nigdy nie będzie lepszy od prawdziwego RPG-a.
wtorek, 3 maja 2016, 14:26   thorus22
Dobre sobie, Wiedźmin 3 na równi z PoE? Zwyczajna rąbanka z cutscenkami na równi z klasycznym rpgiem? Po prostu szkoda pisać.
poniedziałek, 2 maja 2016, 15:01   Termoz
http:www.pcgamer.com/the-best-rpgs-of-all-time-1/ ... Torment to najlepszy CRPG jaki powstał wdg wielu źródeł, jedynie baldursowi 2 i fallout 2 (z unofficial patchami) i Kotorom (ewentualnie gothic/bloodlines/skyrim/witcher3/fallout NV/Pillars) mu do niego blisko. Reszta to action RPG albo open worldowe sandboxy w ktorych w momencie wbicia lvlu i znalezienia UBER broni fun znika. To tylko opinia, kazdy ma swoją.
poniedziałek, 2 maja 2016, 14:37   rosomakx
"Duchowy następca najlepszego rolpleja w historii". Są gusta i guściki. Przeszedłem tę grę 2 czy 3 razy. Fajna, ale czy najlepsza ? - w tym czasie chyba Baldur's Gate był lepszy. A wcześniej Dungeon Master, Black Crypt, Eye of the beholder, Stonekeep, cykl "Might & Magic", Lands of Lore, Ishtar, Revenant. Inne, jak dla mnie przełomowe, to DIablo, Gothic, Neverwinter, Mass Effect ( może to nie typowy rpg, podobnie jak Diablo ale... ) itd.
poniedziałek, 2 maja 2016, 12:52   KeepCrying
Jeśli Numenera będzie choćby w jednej czwartej tak błyskotliwa jak jej przodek to będę zachwycony.
poniedziałek, 2 maja 2016, 11:40   Kopah
"Duchowy następca najlepszego rolpleja w historii". Chyba raczej Twojego ulubionego RPGa, Papkin. Mimo, że uwielbiam Planescape Tormenta, to dla mnie wciąż na pierwszym miejscu jest Knights of the Old Republic.
poniedziałek, 2 maja 2016, 11:32   Heisen
Dobrze napisali, bo to jest najlepszy roleplay w historii :>
poniedziałek, 2 maja 2016, 11:09   PeaCross
@Pecetowiec Walka w Planescapie również służy głównie fabule, w tę grę nie gra się żeby pozabijać bezmyślne Utopce itp., a do tego nie jest zręcznościowa lecz turowa, stawiająca na uważne planowanie, a nie na zręczność. Podsumowując: podczas gdy Wiedźmin 3 jest bardziej efektowny i filmowy, Planescape: Torment jest o wiele bardziej książkowy, stawiający na klimat a nie rozgrywkę. Obie gry są wyśmienite, ze świetną, rozbudowaną historią, barwnymi postaciami i dialogami - ale to wciąż zupełnie inne gry.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z