23.04.2016, 16:46Lektura na 1 minutę

Blizzard przyznaje: "daliśmy ciała z Titanem"

Zespołowi nie udało się „odnaleźć funu” w następcy World of Warcraft.


Dawid „spikain” Bojarski

Jak wiecie, w 2014 roku porzucony został projekt Titan, czyli coś, co miałoby stać się następcą World of Warcraft. Niektórzy spekulowali, że ogólniki podawane przez Blizzard za bardzo przypominały Destiny i to przez to Activision zdecydowało się wrzucić Tytana do śmietnika.

Jeff Kaplan, designer Blizzardu, mówi:


Nad Titanem pracowała niesamowita grupa ludzi. Byli bardzo utalentowanymi osobnikami, ale potwornie daliśmy ciała na każdy możliwy sposób… na każdy sposób, w jaki projekt może dać ciała. To było druzgocące.Byli tam ci ludzie, którzy przyszli albo z innych firm, albo z wewnątrz Blizzarda i przyzwyczajeni byli do tego, że pracują nad grami, które odniosły wielki sukces, jak World of Warcraft. Ludziom, którzy przyzwyczajeni są do odnoszenia sukcesów, trudno przyjąć taką całkowitą porażkę.


Kaplan dodał też, że ostatecznie studiu wyszło to na zdrowie, bo wszyscy skupili się na robieniu Overwatcha i zostali tą porażką dodatkowo zmotywowani.


Redaktor
Dawid „spikain” Bojarski

Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów3671

Obserwujących37

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze