25.03.2016, 09:08Lektura na 1 minutę

Dark Souls III: pecet na full detalach vs PS4 [WIDEO]

Ze starcia konsoli (1080p, 30 klatek) z komputerem osobistym (1080p, 60 klatek, maksymalne ustawienia), zwycięsko wyszedł... PS: Bandai Namco ostrzega przed podawaniem się za Japończyków!


Mateusz Witczak

Czy naprawdę muszę to artykułować? Co jednak ważne: różnica wydaje się niewielka, choć pecety lepiej ciut radzą sobie z renderowaniem, a rozgrywka jest płynniejsza. Sprawdźcie zresztą sami:

 

Nawiasem mówiąc - choć gra miała już premierę w Japonii, europejscy czciciele słońca muszą poczekać na jej debiut do 12 kwietnia. Oczywiście jest możliwe pobranie tytułu, jeśli założymy "japońskie" konto. Tyle tylko, że Bandai Namco silnie przed tym przestrzega, uwrażliwiając, iż "doświadczenie przed premierą nie będzie kompletne". Chodzi (przede wszystkim) o brak działającego multiplayera. No i o fakt, że gracze ze Starego Kontynentu mogą liczyć na łatkę dnia pierwszego, która powinna poprawić kilka babolków.

Nie zmienia to jednak faktu, iż konkluzja Soulsów jest już dostępna i jeśli nie straszne Wam drobne błędy, możecie (w majestacie prawa) ją ściągnąć i ogrywać aż do ciśnięcia padem w ścianę.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze