5
16.07.2008, 09:43Lektura na 1 minutę

E3 ´08: Dark Void - info i screeny

Dark Void to strzelanka od Capcomu, która postawić ma na głowie znany z Gears of War system krycia się za osłonami.


Daniel „CormaC” Bartosik

W grze pokierujemy człowiekiem, który przez Trójkąt Bermudzki dostał się do innego wymiaru i musi tam stawić czoła starożytnej rasie Obserwatorów (Watchers).

Strzelanka ta ma być w pełni trójwymiarowa, co oznacza, że nie tylko będziemy biegać strzelając do przeciwników, lecz także latać z użyciem plecaczka odrzutowego (lub przechwyconego w powietrzu UFO przeciwnika) oraz wspinać się po skałach. Tu pojawia się największa ciekawostka gry - podczas wspinaczki i przeskakiwania pomiędzy półkami skalnymi korzystać będziemy z systemu osłon podobnego do tego z GoW - wisząc na (a właściwie pod) skalnej półce lub platformie (kamera wciąż będzie pokazywać świat znad ramienia bohatera, więc będziemy niejako patrzeć w niebo) będziemy mogli strzelać zza niej (również na oślep) lub wychylać się, by pociągnąć przeciwnika za nogę i zrzucić go w przepaść.

Grę napędza Unreal Engine 3 (oczekiwać możemy wielkich otwartych przestrzeni), a spodziewać się jej należy w przyszłym roku.


Czytaj dalej

Redaktor
Daniel „CormaC” Bartosik

Gram od ponad 30 lat (zaczynałem na Atari 130 XE, które wciąż mam na biurku), najchętniej sięgam po produkcje z silnym pierwiastkiem akcji, a najbardziej cenię te, które wciągają opowieściami i szarpią za emocje. W wolnych chwilach uprawiam na gitarze metal, czytam, oglądam (za) dużo seriali i odpędzam kijem Football Managery, w których topiłem kiedyś mnóstwo godzin.

Profil
Wpisów1222

Obserwujących19

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze