42
15.01.2016, 15:43Lektura na 2 minuty

Szansa na dobry uczynek: pomóżcie wypełniając ankietę o grach!

Jest sprawa. Pewien doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu potrzebuje waszej pomocy. Nic trudnego – chodzi o wypełnienie ankiety. Pomóżcie!


Dawid „spikain” Bojarski

[Przekazujemy mikrofon Bartoszowi:]

Drodzy Gracze! Pomożecie?

Nazywam się Bartosz Mazurkiewicz i jestem doktorantem na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jestem już na ostatniej prostej z moim doktoratem, w którym badam przekazy marketingowe, lokowane w grach komputerowych i w związku z tym mam prośbę do wszystkich Graczy.

O co w tym chodzi?

Formułka „Program zawiera lokowanie produktu” jest znana chyba wszystkim fanom polskich seriali, ale często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele „realnych” marek pojawia się w grach komputerowych. Począwszy od licencjonowanych samochodów w seriach Need for Speed, Gran Turismo czy Forza, przez bannery reklamowe w Fifie, NBA i F1, aż po neony reklamowe i wirtualne odpowiedniki prawdziwych produktów w serii Splinter Cell oraz w The Sims 2: IKEA Urządza Dom. 

Za cel postawiłem sobie zbadanie, jak odbierane są takie działania przez graczy, w zależności od zaangażowania w rozgrywkę. 

Zwracam się do Ciebie Drogi Graczu z prośbą o udział w przeprowadzanych przeze mnie badaniach i wypełnienie krótkiej ankiety, która dostępna jest na tej stronie.

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie powinno zająć około 10 minut. Zebrane wyniki posłużą wyłącznie celom naukowym.

Serdecznie proszę też o udostępnianie tej strony wszystkim znajomym Graczom :)

Pozdrawiam,

Bartosz Mazurkiewicz


Redaktor
Dawid „spikain” Bojarski

Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów3672

Obserwujących37

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze