Szansa na dobry uczynek: pomóżcie wypełniając ankietę o grach!
Jest sprawa. Pewien doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu potrzebuje waszej pomocy. Nic trudnego – chodzi o wypełnienie ankiety. Pomóżcie!
[Przekazujemy mikrofon Bartoszowi:]
Drodzy Gracze! Pomożecie?
Nazywam się Bartosz Mazurkiewicz i jestem doktorantem na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jestem już na ostatniej prostej z moim doktoratem, w którym badam przekazy marketingowe, lokowane w grach komputerowych i w związku z tym mam prośbę do wszystkich Graczy.
O co w tym chodzi?
Formułka „Program zawiera lokowanie produktu” jest znana chyba wszystkim fanom polskich seriali, ale często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele „realnych” marek pojawia się w grach komputerowych. Począwszy od licencjonowanych samochodów w seriach Need for Speed, Gran Turismo czy Forza, przez bannery reklamowe w Fifie, NBA i F1, aż po neony reklamowe i wirtualne odpowiedniki prawdziwych produktów w serii Splinter Cell oraz w The Sims 2: IKEA Urządza Dom.
Za cel postawiłem sobie zbadanie, jak odbierane są takie działania przez graczy, w zależności od zaangażowania w rozgrywkę.
Zwracam się do Ciebie Drogi Graczu z prośbą o udział w przeprowadzanych przeze mnie badaniach i wypełnienie krótkiej ankiety, która dostępna jest na tej stronie.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie powinno zająć około 10 minut. Zebrane wyniki posłużą wyłącznie celom naukowym.
Serdecznie proszę też o udostępnianie tej strony wszystkim znajomym Graczom :)
Pozdrawiam,
Bartosz Mazurkiewicz
Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.