33
2.01.2016, 16:53Lektura na 3 minuty

Attack on Titan ? Szczegóły dotyczące rozgrywki

W końcu mamy konkretne informacje dotyczące tego, jak ma wyglądać rozgrywka w gradaptacji Ataku Tytanów.


Cross

  • Koei Tecmo skupia się na historii bardziej, niż w podobnych tego typu adaptacjach. O ile w tytułach pokroju niedawnego One Piece: Pirate Warriors 3 bardzo łatwo się pogubić bez znajomości oryginału, tak w Attack on Titan przygotowano na tyle przerywników i dialogów, że nawet ktoś, kto nigdy nie zetknął się z mangą i anime powinien bez problemu rozumieć, co się dzieje. Historia jednak nie tylko streści nam cały pierwszy sezon zakończonej jakiś czas temu serii animowanej - pokaże nam też nowe, poboczne wątki, które wzbogacą bohaterów o dodatkową charakteryzację. Ich autorem będzie twórca oryginału.
  • Potwierdzono, że wcielimy się w sumie w dziesięć postaci. Na liście grywalnych bohaterów znajdują się Eren, Mikasa, Armin, Krista, Sasha, Connie, Jean, Hange, Erwin oraz Levi.
  • Oprócz trybu historii dostaniemy w swoje ręce tryb wypraw poza mury, w którym będziemy mogli ulubioną postacią wybrać się na polowania w poszukiwaniu dodatkowych materiałów do craftingu, pieniędzy i punktów doświadczenia. Free Mode, typowy dla serii Warriors tryb walki dowolną postacią w wybranej potyczce z kampanii, odblokowany zostanie po zakończeniu kampanii.
  • Misje wedle warriorsowej tradycji będą polegały na wykonaniu głównej misji poprzez przezwyciężenie szeregu przeszkód (spodziewajcie się typowych misji typu "Zanim pokonasz ciężkozbrojnego Tytana, uratuj X"). Mamy też liczyć na ukryte misje. W wypełnieniu zleconych zadań będą pomagali ci sojusznicy, z którymi warto się trzymać w grupie i którym będziemy mogli wydawać rozkazy - zwykle ogólnikowe, ale w pewnych sytuacjach i konkretniejsze.
  • Tytanów pokonujemy tradycyjnie - cięciem w kark. Czasem będą zostawiali po sobie materiały na lepszy ekwipunek - jeśli przed ciosem w kark zniszczymy ich pozostałe części ciała, otrzymamy dodatkowe nagrody. Miasta podczas ataku Tytanów będą mogły ulec kompletnemu zniszczeniu. Wraz z kolejnymi zabójstwami będziemy zdobywali kolejne poziomy doświadczenia, a wraz z nimi otrzymywali nowe ataki.
  • Będziemy mieli dwa tryby kontroli nad postacią. Jeden będzie skupiony typowo na walce - twoja linka z hakiem będzie zawsze celowała w Tytana i pomagała zbliżyć się jak najszybciej na zasięg pozwalający zadać cios oraz poruszać swobodnie w pobliżu wroga. Podobnie jak w anime, nasze stopy praktycznie nie będą dotykały ziemi podczas starć, choreografia ataków też ma przypominać oryginał.
  • W trybie swobodnego ruchu będziemy mogli... no, poruszać się swobodnie. Celować w dowolne miejsce, bujać się na linie tak, jak tylko nam się podoba, boostować w dowolnym kierunku.
  • Ekwipunek naszych kłopotliwych młodzieńców będzie się zużywał, podobnie jak w mandze i anime. Będziemy mogli go kustomizować, by poprawić współczynniki pokroju wytrzymałości i ataku.
  • Koei Tecmo wspomina, że we wczesnych wersjach niektórych graczy mdliło przez "niesamowitą" szybkość poruszania się, ale na szczęście udało im się to rozwiązać. #stealthbrag

  • Redaktor
    Cross
    Wpisów2216

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze