19
9.07.2008, 13:42Lektura na 1 minutę

Szef BioWare: "Mamy sposób na piractwo"

Ray Muzyka z BioWare stwierdził, że wie, jak ograniczyć piractwo na PC. Rozwiązanie jest proste: sprawić, by gracze CHCIELI kupić pecetową grę.


Daniel „CormaC” Bartosik

"Wypuszczamy sporo popremierowych materiałów do ściągnięcia [DLC - przyp. CormaC] do naszych gier pecetowych. Myślimy, że dobrym pomysłem jest sprawienie, by gracze chcieli kupić grę na PC", mówi Muzyka (na zdjęciu).

"To najlepsza droga ku zapobiegnięciu piractwu - mieć graczy, którzy chcą twoich gier, chcą w nie wierzyć, myślą, że są one wysokiej jakości i zdają sobie sprawę z tego, że będą mieli z nich pożytek na długi czas po premierze."

Podejście jak najbardziej chwalebne - zamiast stawiać zasieki ze Starforce'ów i sieciowej weryfikacji, robić gry, które ludzie po prostu będą chcieli kupić i którymi będą mogli się bawić długo. Tylko czy Muzyka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba zwalczyć zatwardziałą mentalność niektórych ludzi, ktorym wydaje się, że cudza praca należy im się za darmo?...


Czytaj dalej

Redaktor
Daniel „CormaC” Bartosik

Gram od ponad 30 lat (zaczynałem na Atari 130 XE, które wciąż mam na biurku), najchętniej sięgam po produkcje z silnym pierwiastkiem akcji, a najbardziej cenię te, które wciągają opowieściami i szarpią za emocje. W wolnych chwilach uprawiam na gitarze metal, czytam, oglądam (za) dużo seriali i odpędzam kijem Football Managery, w których topiłem kiedyś mnóstwo godzin.

Profil
Wpisów1222

Obserwujących19

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze