Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITFallout 4: Jak wielki będzie świat gry? [WIDEO]

Papkin czwartek, 5 listopada 2015, 15:14 News

Jeden z graczy postanowił to sprawdzić.

Użytkownik reddita opublikował wczoraj film (zresztą sukcesywnie usuwany z YouTube'a, jeśli macie zamiar go obejrzeć, polecam ten adres), na którym przebiega z jednego krańca falloutowej mapy na drugi. Ile zajmuje mu jogging?

Dokładnie 10 minut i 40 sekund. Oczywiście nie jest to dobry probierz "wielkości" mapy, bo też, znając życie, część ścieżek będzie obfitować w problematyczne przejścia, a część uda się dało zaliczyć z palcem w miejscu, gdzie plecy tracą swa szlachetną nazwę. Pamiętajmy też, że rzeczonych 11 minut przebyto bez żadnej walki, wydarzenia losowego, czy wizyty w miastach i miasteczkach, co w pełnej grze (raczej) się nie zdarzy. Obszar Bostonu ma być - jak przynajmniej twierdzi Todd Howard - porównywalny do tego, co Bethesda sprezentowała nam na okoliczność Skyrima. Tyle że pustkowia będą nieco mniej wertykalne, niźli prowincja Tamriel, stąd mniej czasu spędzimy na walce z łańcuchami górskimi, a więcej na starannej eksploracji.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 7 listopada 2015, 21:40   LEYDER

Dużo osób pisze o wielkości mapy, mapa w F4 może być ogromna i nie ciekawa albo mała i ciekawa. Dużo gry będzie w lokacjach "podziemnych" nie wiemy jeszcze ile, może więcej niż na powierzchni.
Jak na razie zapowiada się że usuwając elementy RPG powstaną lokacje małe ale gęsto rozbudowane, wiele niepotrzebnych dekoracji które mają cieszyć oko odciągając od innych aspektów gry, zobaczymy jak będą pierwsze gameplaye co z tego wyjdzie.

sobota, 7 listopada 2015, 11:40   Pointer669

@lAtarenl Ty żartujesz z tym porównaniem do Arma 3 prawda? Przecież to pusty teren porośnięty lasami. Mapa widmo. Nie można porównywać czegoś takiego z grami RPG? To w ARMA to teren roboczy matko święta.

piątek, 6 listopada 2015, 2:39   korinogaro

@HarryCallahan Możesz się zdziwić. Po co jeden z perków umożliwia oddychanie pod wodą a jego rozwinięcie daje niewykrywalność w wodzie? Poza tym na artworkach pojawia się gigantyczna kałamarnica. Możliwe że jednak w wodzie sobie trochę popluskamy.

czwartek, 5 listopada 2015, 23:54   HarryCallahan

dostępna do eksploracji. Co prawda słyszałem plotki o podwodnej eksploracji, jest chyba nawet jakiś perk z tym związany, ale i tak w najlepszym razie skończy się jak w GTA 5, więc trudno zliczać to do dostępnej mapy. Skyrim rozmiarami była w sam raz jak na mój gust (do eksploracji na piechotę, nigdy nie korzystałem z konia).

czwartek, 5 listopada 2015, 23:52   HarryCallahan

@KafarPL: owszem, były klimatyczne. Ale gdybym miał w nich coś zmienić to właśnie rozmiar (zwłaszcza samego miasta, które nawet w wersji z Zewu Prypeci szału nie robiło). Co do porównań ze Skyrim to oczywiście, że są niemiarodajne. Filmu powyżej zresztą nie oglądałem żeby sobie nie zepsuć zabawy. Zastanawia mnie tylko na ile prawdy jest w tym, że wielkość map jest podobna jeżel ize Skyrim wytnie się niedostępne szczyty gór. Bo na mapie z FO4 widzę dość pokaźną część oceanu, która również nie będzie raczej

czwartek, 5 listopada 2015, 21:26   KafarPL

Tak w ogóle weźmy takiego Stalkera, którąkolwiek część. Mapy nie były ogromne ale za to jakie klimatyczne :)

czwartek, 5 listopada 2015, 20:52   DevilArmory

Nie ma to jak oceniać grę która jeszcze nie wyszła na podstawie gościa który przebiegł sobie wskroś mapy sprintem z boostami xD Do tego że niby Skyrim w 30 minut...wytłumacz mi ktoś tylko jak w Skyrimie przejść na wskroś mapy przez góry na które (badziewna ale jednak) fizyka nie daje nawet wejść. Jakby "przejść" Skyrima tak jak na filmiku to z tego co wiem robi się z 30 bodaj 14 minut^^

czwartek, 5 listopada 2015, 19:30   HarryCallahan

Ja mam tylko nadzieję, że nie będzie tylu "ścian" co w trójce czy NV... Szlag człowieka trafiał kiedy trzeba było obiegać całe lokacje dookoła, albo łazić od jednej stacji metra do drugiej, bo drogę zagradzała nam sterta gruzu (którą na oko z łatwością byśmy pokonali)... Nawet góry w Skyrim nie były tak irytujące.

czwartek, 5 listopada 2015, 19:29   pombywa

Do I even care? Ten świat wygląda dokładnie jakbym tego chciał. Aż się prosi o eksplorację. Wielkość nie ma znaczenia. Mały bo mały, ważne, że wariat. Zapytajcie dziewczyn.

czwartek, 5 listopada 2015, 17:59   xxSlayeRxx

przez10 min to sie biegnie prez gornicza doline w gothicu 2, a co doopie jak uwzglednimy korinis(nie pamietam jak to sie pisalo) czy lokacjie z NK

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

TripWire nie stara się za wszelką cenę stworzyć realistycznego symulatora. Zamiast tego stawia na niczym nieskrępowaną zabawę w rekiniego króla mórz – wciąż nieoszlifowaną na brzegach, ale i tak dającą sporo frajdy.

Komentarzy:
0

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
4

Żadna z poniższych gier nie ma z najlepszymi przyjaciółmi człowieka (fight me!) nic wspólnego, ale korzystając z okazji, zapraszam na koci stream charytatywny – dziś ok. 20.00 na twitch.tv/9kier.

Komentarzy:
2

Wyobraź sobie, że wsiadamy do wehikułu czasu, wbijamy datę – rok 1986 – i naciskamy czerwony guzik... Zzzium! Witamy w PRL-u, gdy w telewizji były dwa kanały, w radiu rozbrzmiewały Kombi i Kapitan Nemo (Lorelei!) , a pojęcie „oryginalnej gry” nie istniało w świadomości polskiego gracza.

Komentarzy:
24

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z