2
8.10.2015, 14:46Lektura na 2 minuty

Akademia Free2Play uruchamia kolejne kursy

Trwają kursy online w ramach Akademii Free2Play, która uczy projektowania gier. Znani są też pierwsi mentorzy, którzy poprowadzą warsztaty na żywo. Akademia ciągle przyjmuje wszystkich chętnych. Wstęp jest bezpłatny. Organizatorem inicjatywy jest Ten Square Games, studio, w którego tytuły gra 35 mln osób na całym świecie.


Informacja prasowa

Akademia Free2Play uczy tworzenia gier w modelu free to play. W tym roku bardziej skupia się na ich wersjach mobilnych. Doświadczeni developerzy z Ten Square Games przez cały październik i początek listopada dzielą się swoją praktyczną wiedzą. Robią to w formie przystępnych kursów, które co poniedziałek pojawiają się na stronie wydarzenia. Najlepsi Akademicy, którzy przejdą wszystkie kursy i rozwiążą krótkie zadania, będą mieli okazję spotkać się w ostatni weekend listopada we Wrocławiu. Tam pod okiem profesjonalistów z branży będą mogli rozwijać autorskie pomysły na gry.

Warsztaty odbędą się na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, a swoim doświadczeniem podzielą się m.in.:

Grzegorz Przybyś: rysownik koncepcyjny, ilustrator, współtwórca studia Division 48. Zaczynał w 2007 w Techlandzie, gdzie pracował nad takimi tytułami jak: “Call of Juarez” czy “Dead Island”. Od 2010 wraz z bratem rozwija swoją firmę - Division 48 - tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne dla różnych klientów. Division 48 wsparł do tej pory takie tytuły jak: “Witcher 3”, “Dying Light”, “Call of Juarez: Gunslinger”, “Might and Magic X”, “Heroes VII”.

Michał Oracz: game designer oraz grafik ilustrator. “Czarodziej planszy i słowa” jak pisze o nim Mirosław “Tycjan” Gucwa z ZnadPlanszy.pl. Autor “Neuroshimy Hex” oraz “Tezeusza”, współautor “Witchcrafta”. Znany miłośnikom RPG z takich tytułów jak: “Neuroshima”, “Monastyr”, “De Profundis”. Ostatnio ujrzał światło dzienne jego nowy projekt: “Earthcore: Shattered Elements”. W przeszłości związany z wydanwictwem Portal, obecnie działa jako free lancer.

Leszek Król: swoją pierwszą grę zaprojektował w wieku 10 lat. Od 2003 roku obecny jest w branży gier. Ma na swoim koncie pracę przy ponad 40 tytułach, np.: “Trefl Puzzle”, “Bakoma 7 zbóż 3D”, “Family&Friends Party Games”, “Color 4D”, “Modon AR”, “Ether Fields”, “King of Solitaire”, “Kitty Chamopion”. Stworzył firmę developerską Uniwersytet Gier. Od 3 lat uczy także studentów projektowania gier w silniku Unity 3D. Zajmuje się również doradztwem w zakresie projektowania gier mobilnych dla klientów polskich i zagranicznych.

Prócz wsparcia ekspertów najlepsi Akademicy będą mogli liczyć na nagrody rzeczowe takich marek jak: Apple, Microsoft, Samsung oraz płatne staże w siedzibie organizatora. Te ostatnie mogą zakończyć się propozycją stałego zatrudnienia.


Redaktor
Informacja prasowa
Wpisów612

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze