Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITNowy Need for Speed z mocną strukturą fabularną

CormaC czwartek, 19 czerwca 2008, 8:47 News
Grafika promująca NfS ProStreet
Grafika promująca NfS ProStreet

John Riccitiello, szef Electronic Arts, zdradził co nieco na temat nowej odsłony Need for Speed - Undercover. Będą znaczące zmiany.

Riccitiello przyznał, że nie jest zadowolony z ProStreeta (najświeższa częśc NfS) - twierdzi, że była niezła pod względem rozgrywki, ale nie było w niej celu. Undercover ma mieć bardzo silnie zarysowaną strukturę misji. Jako wzór szef "Elektroników" podaje film "Transporter". Twierdzi, że czas na kolejne wskrzeszenie serii. Pierwsze polegało na wprowadzeniu do gry etosu wyścigów ulicznych (Most Wanted, Underground), teraz zaś czeka nas przełom pod względem fabularnym.

Istotną informacją jest też to, że tym razem studio w Vancouver będzie miało nie 12, lecz 24 miesiące na przygotowanie gry. Nie znaczy to jednak, że kolejne odsłony serii ukazywać się będą co dwa lata, a nie co rok, jak dotychczas. Studio zostało powiększone i podzielone na pół, a dwie jego części będą na zmianę przygotowywać kolejne NfS-y.

Riccitiello zapewnia, że Undercover będzie o wiele lepszą grą niż ProStreet. Daty premiery niestety nie podał.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 21 czerwca 2008, 16:35   buhah

Lata 90 ROX // Recenzję tę można znaleść w pierwszym CDA,ktoby przewidział jak bardzo gry komputerowe się zmienią...Pierwszy wyglądał tak jak obecne gry na komórkę i miał cenę z dwoma zerami i te kosmiczne wymagania.:P Gry z przed dekady- to było coś.:D

czwartek, 19 czerwca 2008, 21:22   Razer

// Po prostu mam długi staż Fales - 12 lat czyni swoje

czwartek, 19 czerwca 2008, 17:08   Feles

lol // Razer 17 lat a juz ludzi od mlodszych graczy nazywasz... moze zrobia gre jak Mafia ktora potrafila przyciagnac fabula do monitora:)

czwartek, 19 czerwca 2008, 16:15   Razer

// Beloid nie wiem, jak dwójka wypaliła, bo to były początki mojej przygody z grami (nie znałem w ogóle otoczki premiery tej gry - nie miałem neta, no i nie czytałem jeszcze CDA). Grało mi się bardzo fajnie i teraz pozostał mi sentyment do niej.

czwartek, 19 czerwca 2008, 13:52   Puma91

// Najlepszy był Most Wanted te wyścigi z policją

czwartek, 19 czerwca 2008, 13:20   beloid

// Porsche to była zupełnie inna jakość, jak na tamte czasy, jeden z realistyczniejszych modeli jazdy.

Razer: 2 swego czasu kiepsko wypaliła, w porównaniu do jedynki była zbyt arcadowa

czwartek, 19 czerwca 2008, 12:36   Razer

// A dla mnie to NFS 2 był najlepszy (młodsi gracze, nie mylić z Undergrund 2, bo to w ogóle dwie różne rzeczy).

czwartek, 19 czerwca 2008, 10:24   s2nto

// Need for Speed Underground 2, najlepsza z częsci. Dalej to już tylko gorzej.

czwartek, 19 czerwca 2008, 10:06   Reaperius

NFS // Dla mnie i tak najlepsze Need For Speedy to High Stakes - Porsche - Underground 1 Dalej to już nie to samo...

O autorze

Daniel
Daniel "CormaC" Bartosik
sekretarz redakcji CD-Action, redaktor prowadzący cdaction.pl

Podobne newsy

20 lat z Need for Speedem [WIDEO]

News
wtorek, 13 maja 2014

20-lat-z-need-for-speedem-wideo Niedawno EA poinformowało, że nowy Need for Speed ukaże się dopiero w 2015. To o tyle zaskakujące, że w tym roku seria obchodzi swoje dwudzieste urodziny. Nie wiadomo czy Elektronicy planują z tej okazji jakieś atrakcje, ale na razie wypuścili okolicznościowy filmik.

Komentarzy:
29

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Bunt (ang. Riot) – rzeczownik

(1.1) sprzeciw, protest, opór

(1.2) wystąpienie grupy ludzi przeciwko jakiejś władzy

Komentarzy:
25

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Zaczęło się w roku 1987. W salonach gier królowały Contra i Operation Wolf, szczęśliwi posiadacze komputerów grali w pierwszą część Larry’ego i Piratów Sida Meiera. A Tim Ansell zakładał studio, które miało sprawić, że świat pokocha wojnę totalną.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z