19
26.07.2015, 11:13Lektura na 1 minutę

Doom w 1080p, 60 fps-ach i... z trzema klasami i dwiema broniami w multi

Dwie pierwsze liczby to "cele" id Software, trzecia i czwarta - mocne deklaracja.


Mateusz Witczak

Jak powiedział dziennikarzowi Gamespotu Marty Stratton, jeden z producentów gry:


Zawsze byliśmy na czele mówiących, że chcą, by ich gry działały tak szybkoi jak to możliwe i w najwyższej rozdzielczości. Dla nas celem jest 1080p i 60 FPS-ów. Nasz dział technologiczny powtarza jak mantrę, że chcemy zrobić najlepiej wyglądającą grę działającą w 60 FPS-ach i 1080p. To nasza nieprzekraczalna granica.


Zwiedzający mieli też sposobność pograć w multi. Ponoć przed rozpoczęciem gry wybieramy jedną z trzech klas (Assault, Sniper, Ambusher), dwie bronie (powrócą klasyki w rodzaju supershotguna) i jeden element ekwipunku (granaty czy teleporter).

Także ten... Wystarczą Wam tylko dwie pukawki?


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze