Dying Light: Twórcy nabijają się z Destiny i Red Bulla [AKTUALIZACJA - akcja rozwija skrzydła]
Jeśli śledziliście wczoraj naszą stronę, to wiecie, że Bungie zapowiedziało (i to w wyjątkowo drewniany sposób) jedną z głupszych "promocji" ostatniej pięciolatki. Otóż ci Amerykanie i Kanadyjczycy, którzy zakupią puszkę znanego energetyka, dostaną bonusowego ekspa w Destiny i będą mogli ograć dodatkowe zadanie. Techland odpowiedział. Celnie!
Samego newsa możecie sobie przypomnieć tu. Poniżej dorzucamy jeszcze grafikę promocyjną:
Wrocławskie studio kieruje do Was ofertę, jaka nie doprowadzi wątrób do ruiny i nie każe biegać do dentysty co dwa tygodnie. Zamiast tego wystarczy... sięgnąć po szklankę wody. Jeśli zamieścicie na twitterze zdjęcie, na którym wprowadzacie do organizmu H2O i otagujecie fotografię hasztagiem #DrinkRightDyingLight - otrzymacie dodatkową broń.
Swoją drogą - szacun za refleks!
[AKTUALIZACJA] Akcja okazała się na tyle wielkim sukcesem, że Techland postanowił podkręcić tempo. Z grubsza zasady pozostają te same: aby wziąć udział wciąż musicie zamieścić na twitterze Dying Lighta zdjęcie, na którym raczycie się szklaneczką wody. Zmienił się natomiast hasztag, jaki należy przypisać do fotografii, teraz brzmi on: "DrinkForDLC". Już za sam gest przez 24 godziny Wasz własny Kyle Crane będzie otrzymywał dwudziestego ósmego czerwca o 50% więcej ikspeków.
Ale, ale - to wcale nie koniec! Jeśli takich tweetów zbierze się dziesięć tysięcy - Wrocławiacy udostępnią (za darmo!) pierwszą część DLC-ka. Kolejne mini-rozszerzenia przyjdą, gdy akcja wygeneruje 20 tys., 35 tys. i 50 tys. ćwierknięć. A choć trudno odgnadnąć, jakie dodatki otrzymamy, to i tak wypada przyklasnąć i pogratulować znakomitego PR-u.
Byłbym zapomniał - studio wywiązało się ze złożonej obietnicy. Jeśli chcecie otrzymać wspomnianą w oryginalnym newsie broń, wystarczy wejść na tę stronę i wpisać kod TH1RST-1S-R34L.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.