Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Mega Man Legacy Collection - sześć Mega Manów w jednym

Cross poniedziałek, 8 czerwca 2015, 21:44 News

Odstawcie już marne indyki, weźcie się za klasyki - król klasycznych platformerów wraca, żeby zawstydzić 90% współczesnych podróbek. Mega Man Legacy Collection już tego lata przypomni nam sześć pierwszych części Mega Mana. Jak odgrażają się twórcy, będzie to remake jednocześnie niezywkle wierny i pełen dodatków - od szerokiego wachlarza opcji i concept artów po zupełnie nowe tryby.

PS4, XB1, PC i 3DS - na te pierwsze trzy platformy premierę wyznaczono już na lato, handheld Nintendo poczeka na swoją kolej do zimy. A ci, co nie grali, mają na co czekać - gry z niebieskim robotem w wielu aspektach wciąż stanowią niedościgniony standard platformówkowy, zarówno pod względem projektów poziomów, jak i pamiętnych bossów. Nie wspominając już o czarujących soundtrackach...

Developerzy ze studia Digital Eclipse nie cieszą się co prawda szczególną sławą wśród fanów retro, ale po restrukturyzacji firmy są ponoć oddani misji restaurowania growej klasyki bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej. Dostęp do kodu źródłowego i artów Capcomu, przenoszenie gry na silnik umożliwiający bezproblemowe porty na kolejne platformy, mnóstwo dodatków - z ust szefa projektu padło nawet ambitne stwierdzenie "chcemy być dla gier tym, czym dla kina jest Criterion Collection". Ma być więc i wiernie, i nowocześnie - ponoć zapowiedziany dziś Challenge Mode, czyli zbiór wyzwan remiksujących zawartość z wszystkich sześciu NES-owych Mega Manów, jest zaledwie wierzchołkiem góry lodowej, która będzie odsłaniana z czasem. Nie wiem, jak wy, ale ja nie mogę się doczekać.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 9 czerwca 2015, 19:10   teken

Megaman jest spoko, ale dali by sobie spokój z tymi kotletami i zrobili np nową część.
Wszędzie same kotlety

wtorek, 9 czerwca 2015, 16:53   kfarc

Zawsze chciałem spróbować zagrać, ale nigdy nie kupowałem Nintendo. Chętnie zobaczę czym ludzie się tak jarają.

wtorek, 9 czerwca 2015, 14:44   Zwanek

Szkoda, że nie wydają na konsole poprzedniej generacji. Dobrze, że jest pc, to się przynajmniej łapka pod tv podłączy.

wtorek, 9 czerwca 2015, 9:55   Zbignieff

@TKPulp: jest jeszcze dla Ciebie nadzieja - napisali "Steam", nie "PC".

wtorek, 9 czerwca 2015, 8:27   Dantes

Mega Man X Collection na Pc mogła by się sprzedać ale starsza seria jakoś słabo to widzę.

wtorek, 9 czerwca 2015, 0:24   TKPulp

Jak wydadzą na iOSa to wtedy i tylko wtedy kupie. Czyli pewnie nigdy :D.

poniedziałek, 8 czerwca 2015, 22:36   ka3one

8 bit style? Czyli mam rozumieć że dalej nas będą raczyć pikselozą bo retro jest takie trendy? a jedyne dodatki które gra oferuje to jakieś tryby wyzwań i powtórki. Przecież to jest śmiech na sali, jak robić rimejk to w pięknej grafice a nie wmawiać ludziom że to taki styl, to już na durnym emulatorku NESa odpalę sobie gierkę z wygładzaniem krawędzi czy filtrem hd i będzie wyglądać sto razy lepiej niż ten ich kompilacja, ale same gry polecam chociaż poziom trudności może każdego dobić

poniedziałek, 8 czerwca 2015, 22:25   Kawalorn

Na PC też? Hm, w sumie czemu nie. Lubię klasyczne platformówki.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31