Jedno z dem Project Morpheus dawało możliwość popełnienia samobójstwa
Jeżeli uważacie, że gry powinny skupiać się na bardziej odważnych i ryzykownych motywach niż skakanie po grzybach i jeżdżenie samochodem, może was zasmucić informacja o tym, że z dema Heist na Project Morpheus usunięto bardzo ciekawą opcję zakończenia gry.
Demo „Heist” oferowało możliwość zakończenia rozgrywki poprzez wycelowanie sobie w głowę i strzał. Jak mówi prezes Sony Computer Entertainment, Shuhei Yoshida, zrezygnowano z tego:
Może być całkiem strasznie. Pierwotnie, kiedy zespół Sony London robił demo Heist, dawało ci ono możliwość zastrzelenia się… Mogłeś skierować na siebie pistolet. I nie było to fajne – było zbyt stresujące – więc to usunęli. Medium jest takie potężne, że musimy uważać na to, co możemy dostarczyć.
Można się spodziewać, że ktoś prędzej czy później taką możliwość przywróci w pełnoprawnej grze. Usunięcie jej z dema mającego promować urządzenie VR w ogóle nie dziwi.
Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.