18
4.03.2015, 10:00Lektura na 1 minutę

Newsy z Valve: oficjalnie o Source 2 i wsparciu dla Vulkana

GDC się kończy, a Valve zrzuca megatony. Jedną z nich jest info o tym, jak ślicznie Valve zamierza wspierać granie pecetowe: pierwsze konkrety o silniku Source 2 i jego wsparciu dla Vulkana.


Berlin

Source 2 ma przede wszystkim opierać się na ułatwieniu twórcom bycia produktywnymi. Wiąże się to oczywiście z tym, jak popularny jest Steam Workshop i tym podobne sprawy: dwójka ma być więc łatwym do ogarnięcia silnikiem zarówno dla profesjonalistów, jak i zwykłych graczy. Co więcej: będzie darmowy.

Do tego dochodzi też informacja, że Source 2 będzie kompatybilny z Vulkanem, multiplatformowym API graficznym (niezależnym od dostawcy sprzętu), które pozwoli wyciągnąć z kart graficznych i tym podobnych jak najwięcej (Vulkan wcześniej nazywał się Next Generation OpenGL).


Redaktor
Berlin

Everybody wants to be a Master — everybody wants to show their skill. Everybody wants to get there faster, make their way to the top of the hill. Each time you try you're gonna get just a little bit better. Each day we climb one more step up the ladder. It's a whole new world we live in — it's a whole new way to see. It's a whole new place, with a brand new attitude. But you've still gotta catch 'em all... And be the best that you can be!

Profil
Wpisów1396

Obserwujących9

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze