15
30.10.2014, 15:43Lektura na 1 minutę

Nowe GTA: San Andreas na X360 to tak naprawdę port... z iOS i Androida?

Niedawno na Xboksie 360 pojawiła się „odświeżona” i działająca w rozdzielczości 720p wersja GTA: San Andreas, która zastąpiła poprzednie wydanie z pierwszego Xboksa. Okazuje się jednak, że w wielu aspektach edycja ta jest gorsza od dotychczasowej. A to dlatego, że najprawdopodobniej jest ona portem… z wersji mobilnej.


Piotrek66

Redakcja serwisu Eurogamer przeprowadziła analizę, z której wynika, że nowe GTA: San Andreas na Xboksa 360 może być nieco ulepszonym portem z iOS i Androida. Porównano grę z wydaniem na tablet Shield i okazuje się, że w obu edycjach dwuwymiarowe grafiki w wyższej rozdzielczości są takie same, w obu brakuje też anti-aliasingu. Dla porównania – wersja na PC go miała, podobnie zresztą jak… oryginał na pierwszym Xboksie, który dostępny był do niedawna na X360.

Poza tym podobnie jak na smartfonach i tabletach, nowe GTA: San Andreas na Xboksie 360 nie może wyciągnąć więcej niż 30 klatek na sekundę. A często zdarzają się spadki do 15 FPS-ów, co mocno utrudnia (a wręcz uniemożliwia) komfortową rozgrywkę. I jeszcze jedno – za „odświeżoną” wersję gry na konsolę Microsoftu odpowiada studio War Drum, to samo, które przeniosło produkcję na iOS i Androida.

Tak naprawdę jedynymi nowościami w nowym GTA: San Andreas na X360 jest wyższa rozdzielczość, większa odległość wczytywania się obiektów i Osiągnięcia. Teoretycznie mogłoby to wystarczyć, gdyby tylko w zamian nie „zabrano” dodatkowych opcji graficznych i płynności. 


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze