VGX 2013: Podsumowanie, materiały, laureaci
Gala rozdania nagród VGX już za nami. Po raz pierwszy w zmienionej formule, po raz wtóry naładowana zwiastunami, występami i - przede wszystkim - laureatami. Wyniki jednych ucieszą, innych zaskoczą, za to wszyscy mieli co oglądać.
Geoff Keighley najwyraźniej wziął sobie do serca opinie nie tylko widzów, ale również kolegów po fachu. Z przesłodzonej, żenującej pulpy VGX zmieniło się w kameralny program przeprowadzony w dość niewielkim lokalu (Tim Schafer stwierdził, że jest tam przytulnie). Trzy godziny bez (niemal) żadnych przerw naładowane materiałami wideo, rozmowami z twórcami i - jak zawsze przy okazji - przyznawaniem nagród. Nadal nie obyło się bez rzuconego co jakiś czas suchara (tu "brylował" Joel McHale) jednak momentów facepalmogennych było dużo mniej. Nie zabrakło za to wielu ciekawostek - zaczynając od potężnej dawki materiału o Thiefie, idąc przez dwie torpedy od Telltale, kończąc na interesujących pokazach gier, o których już słyszeliśmy. W tym, oczywiście, polskich akcentów - Dying Light i Wiedźmin 3 byli obecni, a TUTAJ możecie ocenić, kto zaprezentował się lepiej.
Przechodzimy zatem do konkretów.
Linki do wszystkich pokazanych materiałów wideo:
Pora na laureatów nagród! Oto oni:
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.