29
15.11.2013, 12:00Lektura na 1 minutę

Twórca The Division: "Społeczności sieciowe są martwe, a marketing zbyt głośny"

Jeden z twórców The Division udzielił krótkiego, ale ciekawego wywiadu redakcji OXM. Ryan Barnard - bo o nim mowa - twierdzi, że obecnie społeczności w grach sieciowych są martwe, a wydawcy źle postępują, zalewając graczy mnóstwem materiałów przed premierą.


Adam „Adzior” Saczko

Barnard wraz z kolegami z zespołu chciałby stworzyć nowe pojęcie sieciowej społeczności. Te obecne są jego zdaniem martwe.


Moim osobistym celem w The Division jest stworzenie społeczności od nowa. Gry ją utraciły. Ludzie boją się rozmawiać w grze, bo spotkają się z krzykiem dwunastolatka, obrażającego twoją mamę czy kogo tam chce. [...] [Społeczność] przepadła w grach sieciowych. A spory bagaż odpowiedzialności spoczywa na Google i YouTube, na których wystarczy wyszukać sobie, jak zrobić coś w grze, czasem też ona sama bezpośrednio mi to pokazuje. Nie ma interakcji między graczami.


Co więcej, Barnard zapowiada, że jest gotów do walki z marketingiem Ubisoftu, by gracze czerpali frajdę z odkrywania gry:


Jestem zmęczony grami, o których wiesz wszystko nawet zanim pojawią się w sklepach. Będę jak wrzód na tyłku dla marki i ludzi z marketingu, bo moim zdaniem lepiej jest zapoznać ludzi z ogólnym zarysem gry, a później pozwolić im ją właściwie odkryć w trakcie rozgrywki.


Słusznie?


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze