3
24.09.2013, 19:35Lektura na 3 minuty

Knock-Knock: Nowy horror od twórców Tension i Pathologic z datą premiery! [WIDEO]

Ice-Pick Lodge to artystyczne indyki z Rosji -- ludzie, którzy dali nam fenomenalne Pathologic i Tension (o którym mogliście poczytać w Tipsomaniaku 2013). Nie wiem jakim cudem dopiero teraz trafiłem na nowy gameplay z ich horroru Knock-Knock, który próbują stworzyć już od dawna, ale wygląda na to, że w końcu może uda im się go wydać.


Berlin

Na swojej stronie internetowej, ludzie z Ice-Pick Lodge piszą, że


Późnym listopadem 2011 roku w naszym studiu miało miejsce dziwne i niepokojące wydarzenie. Otrzymaliśmy anonimowy e-mail sugerujący, że powinniśmy wyprodukować pewną "niekonwencjonalną grę", opartą na załączonych materiałach. Otrzymujemy mnóstwo podobnych ofert, z których większość nie zasługuje nawet na chwilę uwagi, jednak ta w jakiś sposób wydawała się inna.


Zawierała kilkanaście plików pełnych chaotycznych dokumentów i nagrań - urywków tekstów, dźwięków i filmów. Nadwca błagał ich o dokończenie projektu, ale nalegał przy tym, by wysłane przez niego materiały zostałe dołączone do gry, bo "inaczej wszystko będzie daremne".

I chociaż, jak sami napisali, cała sytuacja wyglądała im na tandetną mistyfikację, to po namyśle postanowili stać się częścią tego eksperymentu. Na czym miał on polegać? Cytując:


W gęstym lesie znajduje się dom. Mieszka w nim samotny człowiek. Ostatnimi czasy dom odwiedzają niecodzienni Goście, którzy pukając w okiennice, zapraszają pustelnika do zabawy w chowanego. Warunek zwycięstwa jest prosty: musisz zostać żywym i przy zdrowych zmysłach do nastania poranka, a to oznacza, że stawanie z Gośćmi twarzą w twarz może być kiepskim pomysłem. Gdy tylko pierwsi Goście wyłaniają się z zarośli, rozpoczyna się odliczanie. Z każdą mijającą godziną przybysze są coraz bliżej domu, a jego mury nie są dla nich przeszkodą nie do pokonania. Coś już jest w środku. Coś otwiera okno i zaczyna walić w naczynia. Coś przejęło kontrolę nad piwnicą i strychem. Za ścianą cichutko skrzypi podłoga. Ukrywanie się to niewystarczająca strategia, Goście doskonale wiedzą, gdzie się znajdujesz. Będziesz zmuszony obchodzić dom w poszukiwaniu i łataniu wyłomów, którymi leśne stwory dostają się do wnętrza. Możesz zabezpieczyć się przed wejściem nieproszonych gości, rozglądając się za oznakami problemów oraz oświetlając pomieszczenie, które wkrótce ma się stać miejscem paranormalnej aktywności. Duch wycofa się, żeby już za chwilę pojawić się w innej części domu. Jeśli przeżyjesz do świtu, kolejny potwór rozpuści się i zniknie wraz z pierwszym promieniem słońca. Ale jeśli Goście dopadną cię przed wschodem... Sama myśl o tym jest przerażająca.


Premiery, jak twórcy poinforwali na swoim profilu na Steam Greenlight, spodziewać możemy się już 4 października.

Jak to wygląda? Bardzo, bardzo ciekawie i bardzo indyczo. Oficjalny, stary już trochę, trailer prezentuje się tak:

Nowy gameplay wygląda tak:

Na drugiej stronie znajdziecie jeszcze wiadomość m.in. od szefa Ice-PickNikolaya Dybowskiego


Redaktor
Berlin

Everybody wants to be a Master — everybody wants to show their skill. Everybody wants to get there faster, make their way to the top of the hill. Each time you try you're gonna get just a little bit better. Each day we climb one more step up the ladder. It's a whole new world we live in — it's a whole new way to see. It's a whole new place, with a brand new attitude. But you've still gotta catch 'em all... And be the best that you can be!

Profil
Wpisów1396

Obserwujących9

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze