18
11.09.2013, 20:20Lektura na 1 minutę

[Na marginesie] Światło, płynność, dobroczynność

Dzisiejszy margines szybki i na temat. Właściwie na trzy tematy: po pierwsze, o długości Child of Light od Ubisoftu, po drugie o StarCraft Universe, które odniosło sukces na Kickstarterze, a po trzecie - o szczytnej akcji, mającej na celu wspomóc walczącego z rakiem grafika, dzięki któremu Diablo III wygląda tak, jak wygląda.


Dawid „spikain” Bojarski

Patrick Plourde z Ubisoftu wypowiedział się między innymi na temat jakości i długości ich nadchodzącej RPG-platformówki, Child of Light:


Mamy okazję zrobić coś twórczego. I tak właściwie, ryzykowne jest niepodejmowanie żadnego ryzyka. (...) Panuje jakaś powszechna opinia, że jeśli gra nie ukazuje się na płycie, albo nie kosztuje 60 dolarów, nie jest warta zachodu. Ta mentalność się zmienia. Dla mnie Child of Light jest warta tyle, co gra, która kosztuje 60 dolarów. I tak samo długa, bo to długa gra - na spokojnie ponad 10 godzin.


StarCraft Universe, autoryzowany mod, czyniący StarCraft 2 grą MMO, właśnie zakończył kampanię w serwisie Kickstarter, uzbierawszy prawie 85 tysięcy dolarów - niecałe 5 tysięcy więcej niż wynosiła kwota docelowa.

Organizacja non-profit Gamers for Good postanowiła skompilować artbook zawierający fan-arty z ulubionych gier Kevina Griffitha (grafika odpowiedzialnego chociażby za Diablo III), który zmaga się z rzadkim nowotworem. Szczegóły i możliwość wsparcia: TUTAJ.


Redaktor
Dawid „spikain” Bojarski

Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów3672

Obserwujących37

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze