77
21.08.2013, 12:25Lektura na 2 minuty

gamescom ´13: Diablo III: Reaper of Souls - Pierwsze rozszerzenie nareszcie zapowiedziane! [WIDEO]

Koniec domysłów i spekulacji. Na trwającej właśnie w niemieckiej Kolonii konferencji Blizzarda, „Zamieć” zapowiedziała Reaper of Souls – pierwsze rozszerzenie do Diablo III. Dodatek ma być bardziej mroczny niż podstawka i przyniesie ze sobą nową klasę postaci.


Piotrek66

Josh Mosquiera, producent Diablo III, potwierdził – pierwsze rozszerzenie do gry nadchodzi i zwać się będzie Reaper of Souls. Składać się będzie z nowego fabularnego aktu, którego akcja osadzona zostanie w niszczejącym mieście Westmarch skrywającym wiele sekretów do odnalezienia, w tym tajemnicze Death Orbs.

Klimat Reaper of Souls ma być znacznie bardziej mroczny niż ten z podstawki. Historia toczyć się będzie wokół Malthaela, anioła śmierci, który wszedł w posiadanie czarnego kamienia duszy – to w nim zapieczętowany jest Diablo. Potrafi też „wyciągać” dusze z mieszkańców Sanctuary i zamieniać ich w swoje sługi.

Rozszerzenie przyniesie ze sobą szóstą klasę postaci – umięśnionego i zakutego w zbroję Crusadera. To święty rycerz, ale różniący się od Paladyna z „dwójki”- developerzy określają go jako „ludzką maszynę do zabijania”. Wśród jego umiejętności znajdzie się m.in. uderzenie tarczą oraz Falling Sword – zdolność, dzięki której bohater zamienia się w błyskawicę i atakuje wrogów z powietrza.

Wprowadzony zostanie nowy system łupów zwany Loot 2.0. Tym razem ilość przedmiotów wypadająca z pokonanych wrogów będzie niewielka, ale w zamian będą większe szanse, że znaleziony ekwipunek będzie w większym stopniu dopasowany do danej klasy gracza, który nie będzie gromadził niepotrzebnego żelastwa. Pojawi się też nowy rzemieślnik czy raczej rzemieślniczka – Mystic. Pozwoli ona przydzielić na nowo statystyki konkretnym przedmiotom, dzięki czemu możemy zdobyć lepsze narzędzia.

W Reaper of Souls Blizzard planuje zaimplementować ulepszony, nowy system endgame’u – Loot Runs. Tym razem gracze zostaną umieszczeni w losowo generowanym lochu wypełnionym równie losowymi przeciwnikami. Chodzi o to, by przerabiać wrogów na kotlety mielone, w szybkim tempie zdobywając nowy ekwipunek. Aha – zmieniony zostanie też mechanizm Paragon. Wśród modyfikacji znalazło się zniesienie limitu poziomu doświadczenia w obrębie tego systemu. Ogólna liczba leveli zostanie podniesiona do 70.

Niestety data premiery Reaper of Souls nie została ujawniona. Ale są dwa trailery. Pierwszy jest intrem, które zobaczą gracze rozpoczynający zabawę:

Drugi składa się z fragmentów gameplayu:


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze