Bulletstorm: Gra odniosła największy sukces spośród nowych produkcji w 2011 roku
Bulletstorm to bardzo dobra gra, ale niestety nie odniosła sukcesu komercyjnego i wydaje się mało prawdopodobne, by Epic Games pozwoliło studiu People Can Fly stworzyć jej kontynuację. Mimo to jej twórcy uważają, że produkcja odniosła największy sukces spośród tytułów, które ukazały się w 2011 roku.
Tak twierdzi Wojciech Mądry, projektant poziomów Bulletstorma. W rozmowie z magazynem Edge stwierdził:
Ta marka odniosła największy sukces spośród nowych w tamtym roku. Myślę, że za każdym razem, gdy zrobisz, co tylko w twojej mocy, a potem czytasz pozytywne opinie w prasie, które jednak nie przekładają się na sukces finansowy, masz wrażenie, że coś mógłbyś zrobić inaczej. Problem w tym, że podobnie jak w branży filmowej najwięcej pieniędzy generują sequele. Koniec końców zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy, by stworzyć wspaniałą grę, produkcję, w którą sami chcieliśmy zagrać i nie mamy się czego wstydzić, niczego nie chcielibyśmy też zmieniać. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy.
Może jednak Epic Games powinno zaryzykować i pozwolić na zrobienie kontynuacji? Przyznaję – zagrałbym.