23
25.07.2013, 14:40Lektura na 1 minutę

Mass Effect, Dragon Age: Spora dawka ciekawostek od concept artysty

Twórca grafik koncepcyjnych w BioWare, Matt Rhodes, na swoim blogu opublikował mnóstwo ciekawostek z różnych faz prac nad seriami Mass Effect i Dragon Age. Opatrzył to swoimi komentarzami, z których m.in. dowiedzieliśmy się, że los Sheparda mógł być zupełnie inny, a twarz Tali była jedną z największych zagwozdek twórców.


Adam „Adzior” Saczko

Dzień dobry, możliwe spoilery.

Początkowo planowano, by w serii Mass Effect z Shepardem stało się to, co dopadło Sarena pod koniec pierwszej części. Obładowany zdradziecką technologią Żniwiarzy, główny bohater miał stanąć naprzeciw ludzkiego Widma - w tym wypadku Ash lub Kaidana

Rhodes zaprojektował twarz Tali jako bladą kosmitkę o kocich oczach. Problem zdjęcia maski był jednak bardzo istotny, gdyż relacja z postacią przypominała zdaniem twórców kontakt listowny lub mailowy z kimś, kogo nigdy gracz nie spotkał. Dziwaczna twarz mogła odrzucić grającego, którego oczekiwania obudowane tajemnicą mogły urosnąć do niesamowitego poziomu. Jak się skończyło - niestety, pamiętamy.

Zmieniała się też koncepcja ludzkiego Żniwiarza - początkowo wyglądał jak zepsuty noworodek. 

Jeśli chodzi o Dragon Age, wielki wpływ na twórczość Rhodesa miały... kobiety. Pierwsze żeńskie postacie projektował jako młody singiel, teraz - gdy jest szczęśliwym ojcem i mężem - nabrał wprawy w tej kategorii, co mamy zauważyć w Inquisition. Tak przynajmniej twierdzi twórca.

Klikajcie TUTAJ i przeglądajcie, sporo ciekawej treści.


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze