24
29.05.2013, 15:15Lektura na 1 minutę

Titan: Przebudowa zespołu, gruntowne zmiany, premiera najprędzej w 2016

Redakcja serwisu VentureBeat dowiedziała się, że Blizzard zmniejszył zespół pracujący nad nowym MMO - projektem Titan - ze stu osób do trzydziestu. Obecny kształt gry ma zostać poddany gruntownym zmianom, zaś premiera ma nastąpić nie prędzej, niż w roku 2016. Oj...


Adam „Adzior” Saczko

Blizzard jest znany z wyjątkowo skrupulatnego podejścia do tworzenia gier, co skutkuje dłużącymi się pracami bądź anulowaniem projektów w zaawansowanej fazie. Choć Titan wciąż żyje, większość zawartości ma - jak czytamy na VentureBeat - zostać przygotowana od nowa. 

Sprawę skomentował reprezentant firmy, Shon Damron:


Od zawsze proces tworzenia naszych gier był bardzo złożony, a [wspomniane] nieujawnione MMO nie stanowi wyjątku. Dotarliśmy do punktu, w którym musimy wprowadzić szeroko zakrojone zmiany projektu i technologii w grze. Korzystamy z tej okazji, by przenieść część zasobów do innych projektów, w czasie gdy najważniejsi członkowie zespołu dostosują naszą technologię i narzędzia do wprowadzenia tych zmian. 


Nie możemy więc spodziewać się, że Titan pojawi się wkrótce na rynku. Redaktorzy VentureBeat mówią nawet o roku 2016 jako najwcześniejszym możliwym terminie premierowym. 

Z drugiej strony nie można wykluczać, że Blizzard nagle przyspieszy. Choć World of Warcraft wciąż dobrze na siebie zarabia, ostatnimi czasy grupa aktywnych graczy wyraźnie stopniała. Mówimy o terminach odległych o trzy lata naprzód, co jest okresem bardzo długim w tak kapryśnej branży - kondycja WoW-a może zatem mieć znaczenie dla przyszłości projektu Titan.


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze