18
29.04.2013, 11:11Lektura na 1 minutę

Thief: Proces produkcji poważnie zagrożony, kłopoty w studiu

W sieci – przede wszystkim za sprawą serwisu Polygon – pojawiły się pogłoski, zgodnie z którymi prace nad grą Thief nie przebiegają wcale gładko i nawet teraz produkcja przeżywa spore turbulencje.


Hut

Jak twierdzą informatorzy serwisu Polygon w studio Eidos Montreal trwa coś, co można by nazwać walką koterii – cały zespół pracujący nad grą podzielił się na grupy, które mają odmienne wizje gry i które próbują przepchnąć własne pomysły, nie zawsze z korzyścią dla gry.

Powiązane jest to m.in. z licznymi zmianami na stanowiskach zarządzających projektem – po każdej takiej zmianie do głosu dochodzi nowy „kreatywny lider”, który odrzuca pomysły poprzedników i wprowadza swoje własne. O kłopotach Thiefa słyszymy od dawna, ale ponoć te problemy są wciąż aktualne i nawet przygotowując wersje demo pokazywaną Game Informerowi czy później naszemu redaktorowi. Podobno na potrzeby tej prezentacji trzeba było wyłączyć AI przeciwników, bo na razie nie działa ona należycie. 

W trakcie pięciu lat produkcji drastycznie zmieniła się również koncepcja samej gry. Tzw. „vertical slice”, czyli przegląd wszystkich jej możliwości, przygotowane na początku procesu jej powstawania (około 4 lat temu), dziś nawet się „nie wczytuje”. Efektem tych wszystkich perturbacji jest znaczące przekroczenie budżetu, zwolnienia czy rezygnacje z pracy. W świetle tych informacje, zastanawia w jakiej postaci Thief zostanie pokazany na E3.
 


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze