15
23.04.2013, 14:05Lektura na 1 minutę

Far Cry 3: Polska kampania marketingu partyzanckiego wyróżniona prestiżową nagrodą

Media Trendy to jedna z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych w polskiej branży mediowo-marketingowo-reklamowej. W tegorocznej jej edycji jedno z wyróżnień zgarnęła kampania związana z grą Far Cry 3. Dokładniej chodzi o kampanię partyzanckiego product placement, jeśli więc chcecie się dowiedzieć, gdzie znienacka wciśnięto wam shooter Ubisoftu - zobaczcie wideo w newsie.


Hut

Zwycięzcom - polskiemu oddziałowi Ubisoft (o kulisach jego pracy możecie poczytać w aktualnym CD-Action) oraz agencjom Havas Media i Socialyze Polska - gratulujemy.

A poniżej zamieszczamy filmik, w którym wymienieni wyżej macherzy tłumaczą, jak planowali kampanię, która została nagrodzona:


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze