21
19.04.2013, 08:27Lektura na 6 minut

Assassin´s Creed III to oficjalnie najlepiej wypromowana gra minionego roku

Game Marketing Awards to nagrody przyznawane za najlepsze akcje promocyjne/marketingowe w branży gier. Zwycięzcą aż w 15 kategoriach za 2012 rok został Assassin's Creed III (choć te najbardziej prestiżowe dostało Halo 4). Żony marketingowców z Ubisoftu i Microsoftu już kombinują, co kupią za szykujące się premie...


Hut

Pełna lista zwycięzców Game Marketing Awards 2013 wygląda następująco:

Wyjątkowa reklama TV lub kinowa
Złoto: Halo 4 Scanned, Microsoft Xbox
Srebro: Call of Duty: Black Ops 2 Reveal, Activision/The Ant Farm
Brąz: Assassin’s Creed 3 In-Cinema :60, Ubisoft/The Ant Farm

Najśmieszniejszy materiał wideo
Złoto: Kinect Star Wars Girl Vader, Microsoft Xbox
Srebro: Far Cry 3 Monkey Business Pack, Trailer Park & Ubisoft
Brąz: EA Sports Madden 13 “Madden Forever”

Wyjątkowy trailer promocyjny
Złoto: Just Dance 4 E3 Announcement Trailer, Buster
Srebro: Assassin’s Creed 3 “Launch Trailer”, Ubisoft and The Ant Farm
Brąz: PlanetSide 2 “Death is No Excuse”, Sony Online Entertainment & Blur

Najlepszy materiał z gry
Złoto: Borderlands 2 “Wimoweh” Traile, g-NET, 2K & Gearbox
Srebro: Call of Duty: Black Ops 2 Reveal, Activision/The Ant Farm
Brąz: Far Cry 3 Story Trailer, Ubisoft/The Ant Farm

Najlepszy materiał wieloodcinkowy
Złoto: Dishonored – “Tales from Dunwall”, Psyop / Rokkan / Evolution Music Partners / DeFacto Sound / Bethesda Softworks
Srebro: Assassin’s Creed III: Inside Assassin’s Creed III, Ubisoft/Modus Operandi
Brąz: The Final Hours of Tomb Raider Video Series, g-NET & Crystal Dynamics

Najlepszy materiał live action
Złoto: Angry Birds – “Launch TV:60″, Activision/The Ant Farm
Srebro: Mass Effect 3 – Fight, Electronic Arts
Brąz: Just Dance 4 – “Justin Bieber Surprise”, Ubisoft/The Ant Farm

Wyjątkowa kampania marketingowa
Złoto: Halo 4, Microsoft Xbox
Srebro: Just Dance 4, Ubisoft
Brąz: Call of Duty: Black Ops II, 72andSunny

Wyjątkowa kampania marketingowa – gra dla hardkorowych graczy
Złoto: EA Sports Madden 13 “Madden Forever”, Heat
Srebro: Halo 4, Microsoft Xbox
Brąz: Far Cry 3 Campaign, Ubisoft

Wyjątkowa kampania marketingowa – gra dla każuali
Złoto: Nike + Kinect Training, Microsoft Xbox
Srebro: Just Dance 4, Ubisoft
Brąz: Disney Epic Mickey 2: The Power of Two, Disney Interactive/The Ant Farm

Wyjątkowa kampania marketingowa – gra mobilna
Złoto: The Simpsons Tapped Out, Electronic Arts
Srebro: ATVI Mobile – “Pitfall, Anthology, And Wipeout”, ATVI/The Ant Farm
Brąz: Mobile App Global Challenge, appsasia

Wyróżniająca się reklama drukowana
Złoto: Assassin’s Creed 3 “Into Battle”, Ubisoft
Srebro: God of War: Ascension, Sony Computer Entertainment America & PETROL
Brąz: Sleeping Dogs Print Ads, Square Enix

Wyróżniająca się kampania reklamowa
Złoto: Halo 4, Microsoft Xbox
Srebro: Assassin’s Creed 3 Lifecycle Print Campaign, Ubisoft
Brąz: Dishonored – Ad Campaign, Bethesda Softworks / Rokkan / Fearless Media

Wyróżniająca się kampania w plenerze
Złoto: Assassin’s Creed 3 Outdoor Campaign, Ubisoft
Srebro: Halo 4 E3 OOH, Microsoft Xbox
Brąz: Borderlands 2 Wallscapes, 2K Games

Wyróźniające się materiały marketingowe w punktach sprzedaży
Złoto: Halo 4 Countdown Counter Unit, Origin LLC
Srebro: Dead Island: Riptide Best Buy Display, Square Enix / Deep Silver
Brąz: Halo 4 GameStop End cap, Origin LLC

Najlepsze nietradycyjne opakowanie
Złoto: Skylanders Giants Starter Kit, Activision and Hamagami/Carroll Inc.
Srebro: Skylanders Giants Portal Owners Pack, Activision and Hamagami/Carroll Inc.
Brąz: Skylanders Giants Single Character Packages, Activision and Hamagami/Carroll Inc.

Najlepsza edycja limitowana
Złoto: Call of Duty: Black Ops II – Care Package, Activision & PETROL
Srebro: Diablo III Collector’s Edition, Blizzard Entertainment
Brąz: Assassin’s Creed 3 Limited Edition, Ubisoft

Najlepsze stoisko na imprezie branżowej
Złoto: PAX East 2012: Ubisoft Booth Activation, Ubisoft
Srebro: Activision Skylanders, Toy Fair 2012, Ignited/Activision
Brąz: Activision E3 2012, Ignited/Activision/The Ant Farm

Najlepsza kampania marketingowa w punktach sprzedaży
Złoto: Tomb Raider, Square Enix and Midnight Oil Creative
Srebro: Skylanders Giants, Activision and Midnight Oil Creative
Brąz: Assassin’s Creed 3, Ubisoft and Midnight Oil Creative

Najlepsze marketingowe materiały dodatkowe
Złoto: Raiden’s Arm, Ignited/Konami
Srebro: Family Guy Manager Mailer, Activision and Midnight Oil Creative
Brąz: Assassin’s Creed 3 Alex Ross Steelbook, Ubisoft

Najlepsza strona internetowa
Złoto: Transformers: Fall of Cybertron, Soap Creative & Activision
Srebro: Sleeping Dogs, Future US / MoreYellow
Brąz: Assassin’s Creed III: Portal, Ubisoft/Pop

Najlepsza cyfrowa kampania reklamowa
Złoto: Assassin’s Creed III: Online Banners, Ubisoft/Modus Operandi
Srebro: Prototype 2, Soap Creative & Activision
Brąz: Guild Wars 2 “We Are The Brave”, Ayzenberg Group & ArenaNet

Najlepsze wykorzystanie mediów społecznościowych lub cyfrowych
Złoto: Halo 4, AKQA
Srebro: Black Ops II, SapientNitro
Brąz: Action Movie FX App, 72andSunny

Najlepsze wykorzystanie muzyki w promocji
Złoto: Borderlands 2 “Wimoweh” Trailer, g-NET, 2K & Gearbox
Srebro: ZombiU, Ubisoft
Brąz: Dishonored – “Drunken Whaler”, COPILOT / Rokkan / Bethesda Softworks

Najlepsze wykorzystanie dźwięku
Złoto: Call of Duty: China Reveal, Activision/The Ant Farm
Srebro: Dead Space 3 “Turn it Off” Trailer, g-NET
Brąz: Dishonored, Defacto Sound & Bethesda Softworks

Najlepsze teksty przygotowane na potrzeby mediów lub do sieci
Złoto: Resident Evil: Operation Raccoon City Reviewer’s Guide, Off Base Productions
Srebro: Call of Duty: Black Ops II – “Rightfull King” Kindle Short Story, Armed Mind
Brąz: Call of Duty: Black Ops II, Activision & Petrol

?Najlepsze teksty przygotowane na potrzeby kampanii wideo
Złoto: Assassin’s Creed 3 In-Cinema :60, Ubisoft/The Ant Farm
Srebro: Far Cry 3 Launch Trailer, g-NET
Brąz: Far Cry 3 Story Trailer, Ubisoft/The Ant Farm

Najlepsze logo
Złoto: Star Wars 1313, LucasArts and Hamagami/Carroll Inc.
Srebro: Call of Duty: Black Ops II, Activision & PETROL
Brąz: Skylanders Giants, Activision and Hamagami/Carroll Inc.

Najlepsza grafika promująca
Złoto: Metal Gear Rising: Revengeance, Ignited/Konami
Srebro: Sleeping Dogs Key Art, Square Enix
Brąz: Assassin’s Creed 3 Limited Edition Box, Ubisoft

Najlepsze partnerstwo reklamowe
Złoto: Madden NFL 13 Cover Vote Campaign, EA Sports, ESPN and Fleishman-Hillard
Srebro: EA Sports and ESPN – Partnership, Electronic Arts, ESPN
Brąz: Just Dance 4 – Cheetos Partnership, Ubisoft

Najlepsze ogłoszenie nowej gry
Złoto: Resident Evil 6 Announcement Strategy, Capcom and Tangible Media
Srebro: Call of Duty: Black Ops 2 Reveal, Activision/The Ant Farm
Brąz: Deadpool Announcement, Ignited/Activision

Najlepsza kampania generująca buzz w mediach społecznościowych
Złoto: Assassin’s Creed III: YouTube Influencer Campaign, Ubisoft/Plaid Social Labs/Alloy Digital
Srebro: Madden NFL 13 Cover Vote Campaign, EA SPORTS, ESPN and Fleishman-Hillard
Brąz: Halo 4 Glyph, Microsoft Xbox / AKQA

Najbardziej oryginalne działanie marketingowe
Złoto: Halo 4 Glyph, Microsoft Xbox / AKQA
Srebro: Just Dance 4 – “Justin Bieber Surprise”, Ubisoft/The Ant Farm
Brąz: Hip Hop Dance Experience NFL Program, Ubisoft

Najlepsze gadżety z gry
Złoto: Far Cry 3 Real Tattoos, Ubisoft
Srebro: Assassin’s Creed 3 Adidas Shoes, Ubisoft
Brąz: Nie przyznano 


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze