5
9.04.2013, 18:26Lektura na 1 minutę

Divinity: Grzech Pierworodny ? Sukces zbiórki. Nowe cele ujawnione [WIDEO]

Zbiórka kickstarterowa, która napędzi produkcję Divinity: Grzechu Pierworodnego, zakończyła się sukcesem twórców. Zebrano upragnione 400 tysięcy dolarów, potwierdzono wersję na Maki i Linuksy, a poza tym przedstawiono nowe cele, które zostaną spełnione z osiąganiem kolejnych progów zbiórki.


Adam „Adzior” Saczko

Co dalej? Pół miliona na koncie gry oznacza umieszczenie w grze domostwa gracza, położonego poza czasem i światem. Jeśli uda się zebrać 650 tysięcy, wówczas do Divinity: Grzechu Pierworodnego zostanie wprowadzony system osobistych talentów i atutów, dzięki którym nasza postać stanie się jeszcze bardziej wyjątkowa. 800 tysięcy to z kolei nowi towarzysze o czarnym charakterze i głębszym rysie psychologicznym, własną historią itp. Ostatni pułap to milion, czyli klucz do zaawansowanej mechaniki pogody, cyklu dnia i nocy oraz planu dnia enpeców, co wpłynie na całość rozgrywki — zachowanie ludzi, potworów czy nawet różne szkoły magii.

Pojawił się także krótki materiał filmowy, z którego dowiecie się, jak wyglądają owcołaki, a twórcy dziękują wam za dodatkową pracę do wykonania.


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze