15
2.04.2013, 17:23Lektura na 2 minuty

Torment: Tides of Numenera ? Cele dodatkowe, opóźnienie premiery... i gameplay! [WIDEO]

Kilka godzin temu pisaliśmy o pierwszym obrazku z Torment: Tides of Numenera. Teraz twórcy gry zaprezentowali film, w którym „ożywili” tamtego screena — i na upartego można powiedzieć, że mamy do czynienia z gameplayem. Ujawniono też nowe cele dodatkowe.


Piotrek66

Choć do końca kickstarterowej zbiórki na Torment: Tides of Numenera pozostały jeszcze 3 dni, a na koncie gry znajduje się 3,33 mln dolarów, developerzy mają nadzieję, że uda im się dobić do czterech milionów. W tym celu przygotowano kilka nowych bonusów dla wpłacających:

  • 4 dolary — wysokiej jakości grafiki koncepcyjne i mapa świata
  • 8 dolarów — dwunastostronicowy cyfrowy komiks autorstwa Pata Rothfussa
  • 12 dolarów — cyfrowy podręcznik RPG oparty na Tormencie będący dodatkiem do papierowego systemu Numenera. Zawiera opis świata oraz mechanikę rozgrywki.
  •  

    Zaprezentowano też nowe cele dodatkowe, które zostaną zrealizowane po przekroczeniu odpowiednich progów finansowych:

  • 3,6 mln dolarów — lokacja Hall of Lingering Reflections. To muzeum i więzienie w jednym, podziemny skarbiec, w którym przechowywane są wspomnienia przodków. Ten opuszczony budynek zawiera mnóstwo sekretów do odkrycia.
  • 3,75 mln dolarów — pogłębione zostaną relacje z towarzyszami poprzez dodanie powiązanych z nimi zadań pobocznych. Z kolei w lokacji Castoff’s Labyrinth pojawi się nowy portal, który przeniesie graczy w zupełnie inne miejsce niż to, z którego wchodzili do labiryntu.
  • 4 miliony dolarów — zwiększona do 16 zostanie liczba „przeznaczeń”. Przeznaczenia to wypadkowa kilku Tides („fal”) obejmujących parę cech postaci. Dodane zostanie kolejne duże miasto — podwodne Oasis of M’ra Jolios, z kolei Mark Morgan przygotuje więcej utworów składających się na ścieżkę dźwiękową gry.
  • 4,25 mln dolarów — wydłużona zostanie kampania fabularna, developerzy dodadzą więcej zadań, a niektóre poszerzą, pojawi się również kodeks z informacjami o świecie gry. Twórcy postarają się też umożliwić graczom łączenie tytułowych numenerów w tajne kody i artefakty.
  • 4,5 miliona dolarów — świat będzie w większym stopniu reagował na nasze poczynania, większe będzie też samo uniwersum. Pojawi się również twierdza gracza, którą będzie można zwiedzić i odpocząć w niej pomiędzy poszczególnymi wyprawami. Niewykluczone, że dodane zostaną powiązane z nią zadania.
  •  

    Niestety wprowadzenie tak wielu nowych elementów do gry niesie za sobą poważne ryzyko — zaplanowana na grudzień 2014 roku premiera Torment: Tides of Numenera może się poważnie opóźnić. Na razie co prawda brakuje szczegółów, ale developerzy już wiedzą, że nie będą w stanie dotrzymać pierwotnego terminu debiutu.

    Na pocieszenie otrzymaliśmy film prezentujący w ruchu ujawniony niedawno obrazek:


    Redaktor
    Piotrek66
    Wpisów17556

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze