Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Splinter Cell: Blacklist ? Duch, Pantera i Rambo. Trzy różne podejscia na jednym gameplayu [WIDEO]

Piotrek66 piątek, 22 marca 2013, 10:36 News
Splinter Cell: Blacklist
Splinter Cell: Blacklist

Fani boją się, że Splinter Cell: Blacklist będzie w większym stopniu grą akcji niż skradanką. Te obawy można chyba włożyć między bajki - tak przynajmniej wynika z najnowszego gameplaya opublikowanego przez serwis IGN. Film prezentuje poziom w opuszczonej fabryce, który został ukończony na trzy sposoby — Ducha (skradanie i ogłuszanie przeciwników), Pantery (skradanie połączone z zabijaniem i strzelaniem) oraz Assault (rozwałka).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 23 marca 2013, 13:36   Pawlonkon

Powiem szczerze, że nic się w tej grze nie zmieniło od Chaos Theory.

sobota, 23 marca 2013, 1:02   Avalanche1

Ludzie piszący że Crysis 3 jest najładniejszą obecnie grą nie widzieli zmodowanego pierwszego Crysisa.

piątek, 22 marca 2013, 18:52   tymikolo

Coraz bardziej się na tę gierkę napalam, zresztą tak jak na nowe Metro. Właściwie nigdy nie grałem w jakąkolwiek część Splintera (poza małym epizodem w którąś część z dodanych do CDA), ale to mi się naprawdę podoba. Chociaż faktycznie gameplay wygląda na zbyt prosty, co może nie służyć dobrze całej grze. Ale po późniejszych przecenach na pewno się skuszę :)

piątek, 22 marca 2013, 18:11   Qvist91

Ja mimo wszystko uważam że ten SC nie będzie taki zły. Gdy zobaczyłem pierwsze pokazy tej gry byłem strasznie rozczarowany ale teraz po kolejnych filmikach gra zaczęła mi się podobać. (Chociaż do Chaos Theory jeszcze dużo brakuje). Najważniejsze że da się gra "po cichu" a nie tak jak w Conviction gdzie było to praktycznie niemożliwe.

piątek, 22 marca 2013, 14:12   noniewiem

@nortalf
A teraz mamy inne czasy i jeśli nie chcesz być bankrutem to MUSISZ robić skradanki bardziej przyjazne dla graczy, żeby trafić w szerszy target.
Zresztą co to w ogóle za gadka: "gry skradankowe to takie gdzie jak tylko sie wychylisz to odrazu giniesz zeby zmusic gracza do skradania". Jakoś nie przypominam sobie, aby Chaos Theory czy Thiefy zmuszały mnie do tego by OMIJAĆ przeciwników, a to właśnie lubiłem robić w tych grach. Masochiści z was? Potrzebujecie bata by grać w określony sposób?

piątek, 22 marca 2013, 14:05   maskor84

Widzieliscie jak Sam chodzi po scianie ??????.Jak Spiderman !!!!.Co za bzduraaaaaaaaaaaa!.Co oni zrobili z tym tytulem ?????.

piątek, 22 marca 2013, 14:01   maskor84

Moim zdaniem gry skradankowe to takie gdzie jak tylko sie wychylisz to odrazu giniesz zeby zmusic gracza do skradania a nie do naparzania jak w Quaku albo w Crysisie !.
Kiedy Splinter Cell byl fenomenem az do 3 czesci a puzniej juz bylko tylko gorzej i gorzej.Szkoda!.Ta czesc tez tego nie zmieni.Wszystko jest dzis prawie robione dla masssssssssss !.

piątek, 22 marca 2013, 13:54   nortalf

Efekt termowizora okropny. No bez przesady ale od kiedy karabin na plecach sama to żródło ciepła? I takie ostre krawędzie? Pierwszy ogłuszony koleś mógł już dawno krzyknąć, zanim Sam go uciszył. No nie, ja tak nie chcę. Ja lubiłem, że Splinter Cel ZMUSZAŁ mnie do tego żeby iść po cichu, nawet kiedy miałem ochotę wyskoczyć na Rambo. A teraz?

piątek, 22 marca 2013, 12:59   Bruce

Też się martwię o AI przeciwników. Na poprzednim filmiku i teraz też dało się zauważyć, że przechodząc "po cichu" nic sobie nie robili z Sama przemykającego za ich plecami, a czasem miałem wrażenie, że ich pole widzenia jest mocno zawężone.

piątek, 22 marca 2013, 12:53   Edward03051993

Mam wrażenie że AI przeciwników jest słabe, oby gra nie była załatwa i te robociki też za łatwo je wykrywa się. Powinno być zdecydowanie trudniej aby zmusić gracza do skradania albo planowania. Tymczasem po wykryciu facet bez problemu i bez jednego zadraśnięcia załatwił 4 gości i zestrzelił dwa roboty (trzeci jakby nie chciał wybuchnąć mimo bliskiego kontaktu z Samem). Mam złe przeczucia i zgodze się z @Bruce - em, szkoda Michaela Ironsida.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z