Evil Genius 2: Są plany, gorzej z pieniędzmi
Współzałożyciel studia Rebellion Jason Kingsley zamieścił na Twitterze wpis dotyczący Evil Genius 2 (patrz: drugi od góry). Podobno chcą zająć się tytułem tak szybko, jak się da, a jedyne, co blokuje wydanie sequela, to brak funduszy.
Evil Genius było grą strategiczno-symulacyjną z elementami tower defence utrzymaną w klimacie szpiegowskich thrillerów — o ambitnym podtytule "symulacja dominacji nad światem". Zamiast prowadzić dobrych bohaterów podobnie jak w Dungeon Keeperze gracz wcielał się w żądnego władzy łotra chcącego skonstruować superbroń.
"Jedynka" powstała w 2004 roku i od tego czasu nie pojawiła się żadna kontynuacja, choć Elixir Studios planowało wydanie sequela. Ostatecznie prawa do marki przejęło Rebellion i według współzałożyciela studia Jasona Kingsleya "w ciągu kilku miesięcy" dowiemy się, czy "dwójka" ma szanse powstać.