Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMedal of Honor: Nie poległ, "wróci we właściwym czasie"

Piotrek66 środa, 13 lutego 2013, 10:56 News
Medal of Honor: Warfighter
Medal of Honor: Warfighter

Electronic Arts bije się w piersi. Co prawda przy okazji ostatniego raportu finansowego EA ujawniono, że seria Medal of Honorwypada z rotacji”, ale wtedy nie ustalono jeszcze do końca winnych takiego stanu rzeczy (wskazywano nawet na... recenzentów i graczy). Wreszcie jednak przedstawiciele koncernu mówią wprost, że wina leży po jego stronie. Co jednak nie oznacza, że MoH poległ. Kiedy wróci? 

W rozmowie z serwisem Rock, Paper, Shotgun Rich Hilleman, dyrektor kreatywny w Electronic Arts, przyznał, że to podległe mu zespoły developerskie ponoszą odpowiedzialność za klęskę Medal of Honor: Warfighter oraz poprzedniej części serii.

Jak mówi:

Uważamy, że problem nie leży w gatunku FPS-ów. To kłopot z wykonaniem. Sprzedaż dwóch ostatnich części Medal of Honor nie przemawia konkretnie przeciw osadzaniem akcji we współczesnych realiach czy w czasie II wojny światowej. Chodzi o to, że jest kilka rzeczy, które po prostu powinniśmy zrobić lepiej. Uznaliśmy, że przez kilka następnych lat możemy mieć tylko jedną wielką produkcję w tym przestrzeni [militarnych FPS-ów]. Wybraliśmy więc Battlefielda.

Jak dodaje:

Kluczowym elementem [potrzebnym do osiągnięcia sukcesu] jest posiadanie odpowiedniej liczby talentów, które stworzą wysokiej jakości produkt. A my nie posiadaliśmy stosownych liderów [w zespołach] niezbędnych do zrobienia świetnej gry z serii Medal of Honor. […] Mamy to szczęście, że dzisiaj w naszym portfolio znajduje się więcej tytułów niż jesteśmy w stanie dobrze zrobić. Szczerze mówiąc, to całkiem dobry rodzaj problemu. W dłuższej perspektywie musimy się upewnić, że nie zabijemy tych produktów próbując stworzyć ich kolejne części nie potrafiąc tego zrobić dobrze. [...] W EA zawsze pamiętamy o naszych markach, zawsze ktoś się o nie upomina. Całkiem niedawno rozmawiałem z kimś, kto mówił mi: "Mutant League Football [gra z 1993 roku na Mega Drive'a], musimy do tego wrócić. Musimy znów wydać coś z serii Mutant League Football". Zawsze znajdzie się ktoś, kto kocha tę czy inną serię. [Tak samo jest z Medal of Honor], ta seria na pewno powróci. Kiedy przyjdzie odpowiedni czas i kiedy znajdzie się ktoś, kto uniesie jej ciężar. 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 24 marca 2013, 18:35   englishboy

Brakuje gier o II wojnie światowej

czwartek, 14 lutego 2013, 10:18   RaZzzZoR

dla mnie MoH jest martwy odkąd zaczęli wypuszczać gierki w czasie teraźniejszym. Czasy I czy II wojny to było coś gdzie królowali i tam powinni wrócić aleee nieeee oni chcą być fajni jak CoD, bo widzą że kokosy zbijają ale niestety recepta jest tylko jedna jak z coca-colą. Pozdro

środa, 13 lutego 2013, 22:57   mateo91g

Taka jest brutalna prawda, że wszystkie Medale z wyjątkiem pierwszej część to były gnioty. Odwiecznie konkurowały, a raczej próbowały konkurować, z Call of Duty, tylko że CoDy zawsze były znacznie lepsze. Teraz gdy seria CoD jest już masowym, wielokrotnie odgrzanym kotletem pobicie jej nie jest trudne, jednak i tak Warfighter okazał się znacznie gorszy. Teraz nie mam złudzeń, że z tej serii już nic nie będzie, jedynym ratunkiem może się okazać przekazanie gry doświadczonemu studiu i powrót do II wojny !

środa, 13 lutego 2013, 20:46   latouffe

Chwila. Moh jeszcze nie skonal? Czy to zart? Prosze mi tutaj dobic konajacego bo to niehumanitarne.

środa, 13 lutego 2013, 17:49   Professor

HeadShotRocks - niezle sie usmialem.:D Dzieki za poprawienie nastroju. Swoja droga ciekawie brzmi to stanowisko od EA po tym, jak jeden z wazniejszych ludzi w tej firmie powiedzial, ze gra sie nie sprzedala, bo... byla zbyt autentyczna dla przecietnego gracza (wiem, wtedy tez sie smialem:D).

środa, 13 lutego 2013, 17:38   HeadShotRocks

Ekwilibrium musi być. Poza tym trzymam się faktów. Popełnili błąd, ludzie to wytknęli i zgodnie z oczekiwaniami EA się bije w pierś. Tak powinno być. Podobne działania gdy jest wystosować do Activision w sprawie CoD nie skutkują od lat. To samo było gdy ci co kupili jak ja L4D, protestowali po zapowiedzi L4D2. To samo jest z walutą na Steamie, czy EULĄ. Można protestować a Valve ma to gdzieś. Próżno szukać przeprosin. Za to mamy kolekcje noży Gabena. Nie ma to jak "ludzki PR" - taka technika manipulacji.

środa, 13 lutego 2013, 17:18   Abyss

A ja dalej będę miał ubaw z faceta ktòry wiecznie komentuje te wszystkie newsy i ciągle pisze to samo. ;)

środa, 13 lutego 2013, 16:57   HeadShotRocks

Ale przyznają się do błędu i widać chęć poprawy. Potknęli się, ale biją w pierś i wstają. Tego oczekiwałem. Przestają brnąć w ślepą uliczkę. Brawo, tylko tak dalej a będę miał coraz więcej rozrywki i śmiechu z hejterami z intelektem gimnazjalnym.

środa, 13 lutego 2013, 15:25   Wcogram

A nie biorą pod uwagę, że talenty może i maja tylko całą koncepcja produkcji tej gry/serii leżała i kwiczała. Marketing i PR w EA chciał zrobić grę CoD+BF bo według ich badań tego chcą gracze. Dali na to 1.5 roku i wsadzili w reklamę 3xwięcej od kosztów produkcji. To musiało się nie udać z założenia.

środa, 13 lutego 2013, 15:13   dxh11

jeloneq7 bardzo pięknie to spuentowałeś, nic dodać nic ująć tylko tyle że ja też następnym razem nie przejadę się na Medalu o nieee...

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z